„Audimo“ parduotuvėse – modernūs reklamos kanalai
Spausdinti plakatai, reklaminės ir informacinės iškabos visame pasaulyje, o pastaruoju metu – ir Lietuvoje, sparčiai keičiamos skaitmeniniu formatu – interaktyviais ekranais ir vaizdo sienomis. Tai naujos kartos komunikacijos kanalas, kitaip dar vadinamas digital signage, padedantis moderniai pasiekti savo auditoriją. Nuo šių metų pradžios diegdamas įvairius modernius sprendimus, tarp jų – ir interaktyvius ekranus bei vaizdo sienas, visas savo valdomas parduotuves atnaujina bei jų koncepciją keičia ir mūsų klientas „Audimas“.
Dvi pirmosios naujos koncepcijos „Audimo“ parduotuvės Lietuvoje kovą atidarytos Kauno ir Klaipėdos „Akropoliuose“. Reikiamą modernią įrangą joms parinkome ir įdiegėme mes, „Hansab“. Kiek anksčiau atsinaujinusi „Audimo“ parduotuvė duris atvėrė ir Rygoje.
Kauno ir Klaipėdos „Akropolio“ parduotuvėse iš profesionalių ekranų sumontuotos vaizdo sienos, ekranai įrengti ir prie persirengimo kabinų. Per juos transliuojami „Audimo“ įvaizdiniai ir reklaminiai vaizdo klipai, pristatomi parduotuvėse esantys drabužiai, aksesuarai.
Toks sprendimas „Audimui“ padeda kurti ir stiprinti modernios įmonės įvaizdį, skatinti klientų lojalumą – į tokias parduotuves jiems malonu grįžti. Analogiškai, diegiant vieną moderniausių ir naujausių ekranų sistemų Baltijos šalyse, planuojama atnaujinti ir kitas „Audimo“ parduotuves.
Patogu ir tai, kad visus ekranus naudojantis specialia programine įranga galima įjungti ar išjungti, valdyti ir keisti juose rodomą turinį, grojančią muziką centralizuotai iš vienos darbo vietos – nereikia jokių USB raktų. Tai reiškia, kad dabar „Audimas“ gali informaciją visų savo tinklo parduotuvių ekranuose valdyti ir keisti centralizuotai – tai padeda sutaupyti laiko, be to, šiems veiksmams atlikti nereikia specialių IT žinių. Parduotuvėse veikiančios ekranų sistemos sujungtos ir su garso sistemomis.