Bare „rePUBlic“ – pirmasis modernus digital signage ir televizijos sprendimas Kaune
Lietuvos aptarnavimo ir paslaugų sektorius savo kasdienėje veikloje taiko vis daugiau modernių sprendimų. Vienas jų – vadinamasis digital signage: interaktyvūs ekranai ir vaizdo sienos. Mūsų klientas – angliško stiliaus baras „rePUBlic“ pasirinko kombinuotą digital signage ir televizijos sprendimą – pirmąjį tokį Kaune. Šis sprendimas nuo interaktyvių ekranų ir vaizdo sienų skiriasi tuo, kad tuo pat metu baro klientams ir leidžia žiūrėti televiziją, ir papildomai matyti specialiai jiems skirtą informaciją apie bare vykstančius renginius ar specialius gėrimų ir patiekalų pasiūlymus.
„Stengiamės neatsilikti nuo šiuolaikinių technologinių sprendimų ir diegdami juos savo bare norime būti pavyzdžiu kitoms Lietuvos maitinimo įstaigoms. Įdiegti modernų TV sprendimą nutarėme matydami, kad bare trūksta vietos informacijos sklaidai. Tradicinė reklaminė atributika ant stalų nesiderina su mūsų baro interjeru, o ant baro sienų nebuvome numatę vietos reklaminiams plakatams“, – pasakoja „rePUBlic“ baro savininkai.
„Hansab“ atstovams jie suformulavo tokią užduotį: „įdarbinti“ bare esančius televizorius taip, kad sporto transliacijų metu lankytojams būtų galima pristatyti ir bare vyksiančius renginius, naujus produktus, gėrimus ar patiekalus, naujienas, akcijas.
„rePUBlic“ bare 8 ekranams įdiegėme „Signagelive“ turinio valdymo sistemą – tokią pačią, kokia naudojama sostinės „Akropolio“ kino teatre „Focum Cinemas“ (http://www.hansab.lt/forum-cinemas-kino-teatro-lankytojus-pasitinka-hans...). Nuo metų pradžios bare veikiantį ir jau pasiteisinusį sprendimą jo savininkai planuoja naudoti ir kituose jiems priklausančiuose baruose bei kavinėse“, – sako „Hansab“ pardavimų projektų vadovas Dovydas Stukas.
„rePUBlic“ pasirinktas sprendimas kitiems barams ar kavinėms gali būti patrauklus dėl prieinamos kainos ir paprasto naudojimo, taip pat – dėl lengvo pritaikomumo jau veikiančiame televizijos tinkle.
Pasak „rePUBlic“ savininkų, nauja moderni galimybė būti pamatytiems baro klientų domina ir jo tiekėjus – juk tai naujas būdas Lietuvoje atkreipti kliento dėmesį naudojant modernius technologinius sprendimus.
Per pastaruosius metus Lietuvoje veikiančiose prekybos centruose, parduotuvėse, kino teatruose, viešbučiuose, baruose, bankuose, universitetuose, viešajame transporte, netgi įmonių biuruose (vidinei komunikacijai su darbuotojais) interaktyvių ekranų pastebimai padaugėjo. Tokius ekranus ir vaizdo sienas įmonės renkasi norėdamos patraukliau, nauju būdu pateikti informaciją apie prekes ar paslaugas, atkreipti savo klientų ir lankytojų dėmesį. Ekranų sistemas jau pasirinkusių įmonių teigimu, sistemos padeda skatinti pardavimus sprendimo priėmimo vietoje, stiprina prekės ženklą ir jo atsimenamumą, leidžia išsiskirti iš kitų, o klientams kuria naujus potyrius.
Patogu tai, kad visus ekranus galima įjungti ar išjungti, valdyti ir keisti juose rodomą turinį centralizuotai iš vienos darbo vietos – nereikia jokių USB raktų. Tai padeda sutaupyti laiko, be to, šiems veiksmams atlikti nereikia specialių IT žinių. Modernios ekranų sistemos gali rodyti įvairaus formato turinį – paveikslėlius, vaizdo įrašus, interneto svetaines, vaizdo transliacijas internetu, RSS, QR kodus ir kt., o turinys įkeliamas, grojaraščiai ar tvarkaraščiai patogiai sudaromi „drag & drop“ principu iš bet kurios vietos, tereikia kompiuterio su interneto ryšiu.