Šiai dienai automatizacija pasaulyje yra itin išplitusi, tačiau jos lygis įvairiose šalyse yra nevienodas. Vienos šalys yra pažengusios itin toli ir turi automatizuotas ištisas gamyklas, o kitos - tokios kaip Baltijos šalys - dar tik pratinasi prie automatizacijos idėjų ir jų įgyvendinimo, tačiau vis drąsiau bando ir pačios kurti savo automatizuotus sprendimus.
„McKinsey Global Institute“ tyrimo metu apie automatizacijos poveikį ekonomikai visame pasaulyje buvo padaryta išvada, jog automatizavus daugelį darbinių procesų, produktyvumas gali padidėti iki 1,4 proc. kiekvienais metais. Automatizuoti sprendimai naudojami ne tik įvairiuose verslo segmentuose, tokiuose kaip pramonė, sveikatos priežiūra, mažmeninė prekyba, bet ir atskiruose darbiniuose procesuose, pvz.: pardavimuose, socialinėse medijose, kibernetinėje saugoje, reklamose, marketinge ir pan.
Šiandien pakalbėkime apie transporto srauto valdymą, kada dažnas verslas susiduria su krovininių mašinų eilėmis patekimui į teritoriją, dokumentų tikrinimu, fiziškai rodomomis nuorodomis krovinio išsikrovimui ar pasikrovimui, išvažiavimui iš teritorijos, kelių krovininių mašinų atvykimu vienu metu ir pan. Šiandien visų šių nepatogių ir laikui imlių situacijų galima lengvai išvengti. Skamba neįtikėtinai? „Hansab“ Automatizuotų sprendimų pardavimų projektų vadovas Andrius Trepšys papasakos apie naują įmonės sukurtą išmanų automatizuotą transporto valdymo sprendimą „Entringo Traffic“.
Naujas transporto valdymo sprendimas rinkoje
Įmonės, turinčios uždaras ar atviras teritorijas į kurias turi patekti krovininis transportas, dažnu atveju susiduria su iššūkiais, pradedant patekimu į teritoriją, išsikrovimu ir išvažiavimu iš jos. Paprastai patekimą į teritoriją, dokumentų tikrinimą, nurodymą, kur krovinį išsikrauti ar pasikrauti reguliuoja atsakingas įmonės darbuotojas. Dažnu atveju šis procesas užima laiko ir gali sudaryti krovininio transporto eiles patekimui į teritoriją.
„Kontroliuojamas įvažiavimas su leidimais, nukreiptas srautas su minimaliu laukimo laiku, automatinis krovinio dokumentų tvarkymas – tai modernus ir efektyvus būdas valdyti ir organizuoti kasdienį didelį transporto srautą. „Entringo Traffic“ sprendimo dėka, greitai ir efektyviai valdoma įvažiuojančių ir išvažiuojančių transporto priemonių ir komercinių dokumentų kontrolė; vykdomas transporto priemonių svėrimas, pakrovimas ir matavimas“, - naujai sukurto sprendimo privalumus vardina specialistas.
„Entringo Traffic“ sistema užtikrina, jog į teritoriją patektų tik iš anksto patikrinti ir užsiregistravę asmenys, transporto priemonės ar kroviniai. Tokiu būdu užtikrinamas ne tik teritorijos, bet ir krovinio saugumas, eliminuojamos žmogiškosios klaidos, sumažinama vagysčių tikimybė. Iš anksto užsiregistravusiems asmenims sistema automatiškai pateikia visą reikiamą informaciją, kelintą valandą, kur tiksliai reikės atvykti, išsikrauti ar pasikrauti krovinį. Be viso to, pagal poreikį, sistema taip pat gali tikrinti ir atvykstančių transporto priemonės vairuotojų blaivumą.
„Entringo Traffic“ pritaikymas įvairiuose verslo segmentuose
Anot A.Trepšio „Entringo Traffic“ galima naudoti visur, kur reikia kontroliuoti ir automatizuoti transporto srautą: ir uždaroje, ir atviroje teritorijoje. „Entringo Traffic“ sprendimas yra modulis, todėl galutinis sprendimo funkcionalumas gali būti kuriamas pagal individualius kliento poreikius ir verslo reikalavimus.
„Entringo Traffic“ yra visiškai automatizuota skaitmeninė transporto srauto valdymo sistema, naudojama uždaroje arba pusiau uždaroje aplinkoje. Šis sprendimas tinkamas naudoti įvairiuose verslo segmentuose: logistikos centruose, gamybos, medienos pramonės įmonėse, jūrų uostuose, atliekų tvarkymo bei metalo laužo surinkimo punktuose.
„Sistema skirta ne tik dideles, bet ir mažas teritorijas, turinčioms įmonėms. Pavyzdžiui, mažmenine prekyba užsiimančios įmonės taip pat turi logistikos skyrių, kuris priima krovinius, tikrina krovinio dokumentus, sveria krovinį. Su „Entringo Traffic“ visas šis procesas gali vykti žymiai efektyviau, greičiau ir išvengiant žmogiškųjų klaidų“, - teigia A.Trepšys.