„Citadele” banke klientus pasitinka interaktyvūs ekranai
„Citadele“ – pirmasis bankas Lietuvoje, kurio klientų aptarnavimo skyriuose įrengti interaktyvūs digital signage ekranai. Nauja įranga leis bankui efektyviau pritraukti verslo klientų dėmesį, informuoti apie naujas paslaugas ar pateikti kitą aktualią informaciją.
Technologijų bendrovės „Hansab“ specialistai banke įrengė „Samsung Smart Signage“ platforma, skirtą reklaminiams ekranams. Šią platformą bankas pasirinko dėl patogaus ir itin paprasto jos valdymo bei galimybės sutaupyti laiko.
„Sistema yra tikrai patogi, o valdymas intuityvus, nereikalaujantis aukšto lygio techninės patirties. Automatizuotas įjungimas ir išjungimas yra ypač naudingas, nes sutaupo laiką”, - privalumus vardijo „Citadele“ banko rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovė Rita Simanavičiūtė.
Informacija ekrane (tai gali būti tiek animuota informacija, tiek statinis turinys) skirtingų tipų ekranuose yra pateikiama vienodai. Centralizuotas sistemos valdymas leidžia vienu metu valdyti ekranų turinį visuose banko skyriuose.
Sprendimą pasiūliusi ir įdiegusi bendrovė „Hansab“ – inovatyvių technologinių sprendimų bankininkystės ir mažmeninės prekybos sektoriams, viešoms bei privačioms organizacijoms lyderė.
Pasak „Hansab“ pardavimų projekto vadovo Dovydo Stuko, šio projekto iššūkis – greitas sistemos įdiegimas ir nedidelės projekto sąnaudos, todėl ir buvo pasirinktas „Samsung Smart Signage“ sprendimas.
„Nors sistema yra labai pažangi ir turinti daug įvairių funkcijų, ja naudotis yra labai nesudėtinga – banko darbuotojai gali nesunkiai keisti informacinį turinį, tam nereikia jokių specifinių žinių“, - pabrėžė D. Stukas.