Digital Signage sprendimai SEB Inovacijų centre
Talinas, Estija
2017 metų pavasarį SEB bankas, pagrindinėje savo būstinėje atidarė Inovacijų Centrą. Šis centras turi didžiulę amfiteatro stiliaus konferencijų salę ir dar keletą įvairaus dydžio ir stiliaus salių. Centre rengiami atviri seminarai į kuriuos telpa iki 200 žmonių.
SEB bankas pasirinko „Hansab“ kaip technologijų partnerį, ir mes naujajame Inovacijų Centre įdiegėme visus skaitmeninius ekranus, garso sistemą, klientų srautų valdymo sistemą. Ekranus ir garso sistemą galimą valdyti naudojantis planšetiniu kompiuteriu, kuris yra labai patogus vartotojui.
Ketvirtame aukšte esančiame amfiteatro stiliaus konferencijų salėje mes įdiegėme didelę vaizdo sieną, kurią sudaro net 9 SAMSUNG 55 colių ekranai, kurie taip pat yra itin plonų kraštų - 3,5 mm. Dėl to, žiūrint į video sieną yra sukuriamas nenutūkstamo žiiūrėjimo įspudis, todėl auditorija atkreipia dėmesį į patį turinį, o ne į ekranus.
Ypatingas dėmesys buvo skirtas garso sistemai, nes patalpos yra su aukštomis lubomis ir atviru planu. Dėl šių priežasčių garso sistema negalėjo būti instaliuota lubose, kas yra įprasta. Visi garsiakalbiai turėjo būti nukreipti žemyn į klausytojus. Taip pat prie kiekvienos garso kolonėlės buvo pakambintos specialiai pagamintos lempos.
Mažesnio dydžio konferencijų salėse buvo instaliuoti 55 ir 65 colių SAMSUNG ekranai, o šalia kiekvienos salės įdiegti 22 colių ekranai, kurie rodo informaciją koks tuo metu renginys vyksta toje patalpoje. Šių ekranų turinys yra valdomas „Samsung MagicInfo S“ programinės įrangos. „Timeline“ koridoriuje buvo instaliuotas 55 colių liečiamas ekranas ir SAMSUNG planšetės integruotos sienose.
Inovacijų Centro statybų metu SEB bankas taip pat patobulino sprendimus klientų aptarnavimo zonoje. Šioje erdvėje į aukštus pilonus buvo įmontuoti skaitmeniniai ekranai, kurie rodo įvairią banko informaciją, naujienas. Taip pat viename iš pilonų buvo įdiegtas unikalus „Qmatic“ eilių valdymo sprendimas, su 32 colių liečiamuoju ekranu.
Klientų srautų valdymo sistema buvo pakeista į „Qmatic Orchestra“ platformą, kuri dėka didelių integracijos galimybių geba sukurti modernią, klientui draugišką aplinką. „Elo Touch“ liečiamieji ekranai, kurie yra susieti su eilių valdymo sistema, buvo interguori klientų laukimo zonose. Laukiant savo eilės klientai turi galimybę suvesti savo eilės numerį ekrane ir laukiant gali dometis bei skaityti apie banko siūlomas paslaugas bei naujienas ir tuo pačiu matyti savo eilės judėjimą.
SEB bankas taip pat pradėjo naudotis „Orchestra Concierge“ planšetės sprendimu, kuris leidžia įkurti naują darbo vietą registratūroje, kuri padeda klientams atsakyti į nesudėtingus klausimus.
SEB Inovacijų centro direktorius Triin Peem teigia: „Mūsų noras buvo, kad Inovacijų Centras būtų lankstus, turėtų daugiafunkcinę ir patogią vaizdo ir garso sistemą. iPad valdoma garso ir vaizdo sistema yra labai patogi naudoti. Norint nukreipti ar pakeisti garsą arba vaizdus ekranuose galime lengvai tai padaryti naudojantis iPad“.