Digital Signage sprendimas Talino universalinėje parduotuvėje
Talinas, Estija
„Tallinna Kaubamaja“ – tai Taline įsikūrusi universalinė parduotuvė. Per kelis dešimtmečius pastatytos dvi universalinės parduotuvės Taline ir Tartu miestuose, kurios tapo didžiausiais prekybos centrais Estijoje. „Tallinna Kaubamaja“ atstovauja tokius prekinius ženklus kaip „Selver“, „Viking Motors“, „KIA“, „ABC King“, „SHU“, „I.L.U.“. Grupės įmonės sudaro daugiau kaip vieną dešimtąją mažmeninės prekybos Estijoje ir dirba daugiau nei 4 100 žmonių.
Siekiant efektyviau teikti rinkodaros kampanijas savo klientams universalinėse parduotuvėse suteiktos didesnės galimybės prekinių ženklų reklamavimui. Talino ir Tartu prekybos centruose įdiegtas visapusiškas vaizdo ekranų sprendimas.
Prieš tai buvo naudojami iššokančios reklamjuostės, kas sudarydavo didžiulius išteklius. Reklamjuostės užimdavo didžiules erdves, o informacija jose keisdavosi greitai, todėl toks pasirinkimas buvo nepatogus ir neprotingas, atsižvelgiant į šiandienos galimybes. Buvo nuspręsta naudoti naujausias ir modernias technologijas ir centralizuotai valdyti informaciją - tai reiškia, valdyti kampanijas iš vieno kompiuterio, rodyti reklaminius vaizdo įrašus lankytojams ir siųsti šią informaciją į skirtingus ekranus įvairiose prekybos vietose. Šis sprendimas leidža žymiai lengviau įgyvendinti strategines ir išsamias rinkodaros kampanijas.
Dvi vaizdo sienos, kurių ilgis yra 3,6 x 2,1 metrai, įdiegtos universalinės parduotuvės viename iš pagrindinių klientų pėsčiųjų takų. Trečia, didžiausia (4,9 x 2,8 metro) vaizdo siena, yra virš eskalatoriaus. Išskirtinės ir akį traukiančios vaizdo sienos išlieka efektyviomis prekinių ženklų reklamavimo priemonėmis.
„Hansab“ taip pat įdiegė 55 colių ekranus Grožio, Batų, Namų, Vyrų ir Moterų skyriuose, kurie yra integruoti skyrių baldus, todėl jie nėra atskirai naudojami ekranai, o organinė kambario dalis.
„Navori QL 2“ + Navori Trigger Designer“ programinė įranga yra naudojama turinio rodymui. „Navori“ programinė įranga leidžia greitai ir patogiai valdyti ekranų turinį ir tuo pačiu metu rodyti kelias kampanijas nuotoliniu būdu.
„Jau prieš 2 metus pradėjome skaitmeninių ekranų įgyvendinimo projektą. Daugiausiai laiko mums užėmė rinkodaros turinio poreikių ir tinkamos programinės įrangos paieškos. Projektas buvo išties sudėtingas, bet, laimei, į jo įgyvendinimą buvo įtraukta daug profesionalų ir šiandien mes galime su malonumu pranešti, kad planuota dalis vidaus ekranų buvo sėkmingai įgyvendinta.“ – savo mintimis dalinosi „Kaubamaja“ universalinės parduotuvės plėtros ir administravimo direktorė Liina Männama.