DPD „Pickup” tinklą papildė siuntų terminalais
Lietuva, Latvija, Estija
DPD, siuntų pristatymo rinkos lyderė Baltijos šalyse, 2016 metų viduryje priėmė sprendimą esamą DPD Pickup siuntų atsiėmimo tinklą papildyti siuntų terminalais, taip patenkinant elektroninės komercijos rinkos, bei perkančiųjų internetu poreikį.
„Sprendimą DPD Pickup siuntų taškų tinklą papildyti terminalais lėmė e-pirkėjų poreikiai. Kasmet stebime augančius siuntų srautus į Pickup siuntų taškus, e-pirkėjams jau nebepakanka greito ir patikimo pristatymo, jie nori patys valdyti savo laiką ir gauti siuntą jiems tinkamiausiu metu bei patogiausiu būdu – kažkam, tai gali būti 7 val. ryto pakeliui į darbą ar 10 val. vakaro baigiant apsipirkimą prekybos centre. O kur dar patogūs prekių grąžinimo, atsiskaitymo ir kiti vartotojų lūkesčius atitinkantys sprendimai – visa tai gali pasiūlyti mišrus DPD Pickup tinklas, sudarytas iš savitarnos terminalų ir siuntų taškų“, – sako Gabrielius Bilevičius UAB „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros direktorius Baltijos šalims.
Siuntų terminalų tinklo įrengimui Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje DPD pasirinko „Hansab“ – pirmaujančią Baltijos šalyse pažangių technologinių sprendimų tiekėją, bei patikimą techninės priežiūros partnerį.
Siuntų terminalų sritis „Hansab“ nėra nauja. Įmonė šiuo metu dirba su Lietuvoje bei Baltijos šalyse gerai žinomais siuntų pristatymo per terminalus paslaugų tiekėjais , todėl turi didelę patirtį šiuos sprendimus diegiant, bei toliau juos aptarnaujant.
Kartu su partneriu, bei siuntų terminalų gamintoju KEBA, „Hansab“ įgyvendino praktiškai visus kliento poreikius, bei išsprendė sudėtingus techninius uždavinius. Didžioji dalis iš visų 45 siuntų terminalų visose Baltijos šalyse jau yra įdiegta ir veikia. Klientams suteikiama galimybė terminaluose ne tik greitai ir patogiai atsiimti prekes, įsigytas elektroninėse parduotuvėse, bet ir siųsti siuntas į bet kurį adresą Lietuvoje ar Europoje.
„Hansab“ šis projektas yra ypatingas – jis neapsiriboja vien tik siuntų terminalų įdiegimu, taip pat buvo įdiegta bei kliento poreikiams pritaikyta programinė įranga, kuri užtikrina centralizuotą siuntų terminalų valdymą. Kartu su terminalais buvo įdiegtas atsiskaitymo bankinėmis kortelėmis sprendimas, realizuotas siuntų terminalų vaizdo stebėjimas.
Pardavimų projektų vadovo S. Ostik teigimu, tai buvo vienas didžiausių projektų Baltijos šalyse, kurį teko valdyti. Projektas buvo įgyvendintas per rekordiškai trumpą laiką – vos per 4 mėnesius nuo sutarties pasirašymo datos. Projekte dalyvavo 3 „Hansab“ grupės įmonės, 3 DPD grupės įmonės, siuntų terminalų, bei mokėjimo sprendimo tiekėjai. Nepaisant tokio didelio dalyvių skaičiaus projektas vyko sklandžiai ir greitai.
Taigi nuo šiol DPD klientai siuntas gali siųsti bei atsiimti bet kuriuo laiku 24 val. per parą, 7 dienas per savaitę. Tuo tarpu „Hansab“ užtikrins nepertraukiamą šio siuntų terminalų tinklo veikimą.
Hansab yra pirmaujanti įmonė, teikianti inovatyvius technologinius sprendimus transporto ir logistikos, bankininkystės, finansų, mažmeninės prekybos, viešųjų paslaugų, mokslo, viešbučių ir pramogų, pramonės ir sveikatos apsaugos sektoriams Baltijos regione.
Apie DPD
„DPD Lietuva“ yra tarptautinės DPD grupės dalis. Tai yra antrasis pagal dydį tarptautinių siuntų pristatymo tinklas Europoje. DPD grupė per dieną pristato 3 mln. siuntų į daugiau nei 230 šalių.
Lietuvoje DPD užima didžiausią šalies smulkių siuntų pristatymo paslaugų rinkos dalį. Šiuo metu „DPD Lietuva“ turi 13 terminalų pagrindiniuose Lietuvos miestuose. Per dieną 350 kurjerių vidutiniškai pristato apie 27 tūkst. pakuočių. Daugiau informacijos: www.dpd.lt