„Entringo Parking“ sprendimas „Ibis“ viešbutyje, Talino centre, Estijoje
2023.01.31
Talinas, Estija
Šis modernus ir stilingas viešbutis, esantis netoli centrinės autobusų stoties, turi patogią ir saugią požeminę stovėjimo aikštelę savo svečiams. Iki šiol jos valdymas buvo paremtas popierinių bilietų sistema, kuri stipriai apsunkino darbuotojų kasdienybę. „Ibis“ ieškojo efektyvaus technologinio sprendimo, kuris padėtų taupyti laiką ir leistų atsisakyti pasenusios bilietų sistemos.
Sprendimas
„Hansab“ pasiūlytas „Entringo Parking“ sprendimas yra paremtas automatine automobilio numerio nuskaitymo technologija, o viešbučio svečiai už parkavimą atsiskaito automatinio mokėjimo stotelėje.
Norėdami užtikrinti viešbučio svečių patogumą, „Hansab“ įrengė įvažiavimo ir išvažiavimo juostų terminalus bei ekraną atvaizduojanti laisvų vietų kiekį. Šie patobulinimai padeda žmonėms lengviau ir greičiau orientuotis stovėjimo aikštelėje.
Rezultatas
Madis Laid, „Ibis“ viešbučio Taline, generalinis direktorius, sako, kad šis automobilio numerių atpažinimo sprendimas yra dar greitesnis ir tikslesnis, nei tikėtasi, o svečių atsiliepimai tikrai džiugina.
Naudojimasis sistema yra intuityvus, lengvai suprantamas svečiams bei darbuotojams. Direktorius sako, kad viešbutis daug dėmesio skiria aplinkos apsaugai, tad popierinių bilietų atsisakymas palaiko įmonės tvarumo tikslų įgyvendinimą.
Dabar „Ibis“ viešbučio darbuotojai gali skirti visą savo dėmesį maloniai svečių viešnagei užtikrinti, užuot sprendę su automobilių parkavimu susijusias problemas.