„Ermitažas" atnaujina personalo komunikacijos sprendimus
2021.09.10
Lietuva
Didmeninės ir mažmeninės prekybos atstovas UAB „Ermitažas“, šiuo metu turi elektroninę bei devynias fizines parduotuves su šešiais šimtais darbuotojų visoje Lietuvoje, o žiemą atveria dar vienerias duris Vilniuje.
Kasdien „Ermitažo“ tinklo parduotuves aplanko didelis pirkėjų srautas. Žinodami, jog kokybiškas lankytojų aptarnavimas tiesiogiai priklauso nuo sėkmingo komandos bendradarbiavimo, „Ermitažo“ atstovai ėmė ieškoti būdo kaip užtikrinti operatyvią tarpusavio komunikaciją. Šią užduotį jie patikėjo įmonei „Hansab“, kuri lyderiauja komunikacijos sprendimų verslui srityje.
Operatyvi personalo komunikacija – laimingi pirkėjai
„Ermitažas“ išsiskiria dideliu prekių asortimentu ir skirtingomis veiklos sritimis: nuo statybinių medžiagų iki daržininkystės priemonių. Toks platus veikimo spektras susiduria su iššūkiu – didelėse parduotuvėse, kuriose dirba skirtingų sričių speacialistai yra sudėtinga sparčiai perduoti svarbią informaciją pvz. pranešti kolegai, kad pirkėjui yra reikalinga speficifinė konsultacija apie vieną ar kitą prekę.
„Hansab“ komanda, padedama prekybos skyriaus direktorės, Simonos Marcinkevičienės, įsigilino į minėtąją problematiką ir Vilniaus Akropolio „Ermitaže“ įdiegė pirmąją, bandomąją instaliaciją. Čia buvo sumontuotos devynios komunikacijos bazės, tiek parduotuvės viduje, tiek ir lauko prekybos vietoje. Taip pat darbuotojai gavo aštuoniasdešimt ausinių, kurios yra susietos su devyniais asistento iškvietimo mygtukais, įrengtais svarbiausiuose parduotuvės skyriuose (santechnikos, medienos ir kt.).
Šios inovacijos veikimas paprastas, tačiau itin veiksmingas. Nuo šiol parduotuvės lankytojai pagalbą gali gauti tiesiog spustelėję iškvietimo mygtuką. Aptarnaujantis personalas, atsakingas už atitinkamą skyrių, akimirksiniu gauna pranešimą apie reikalingą konsultaciją.
Taip pat, ausinių pagalba darbuotojai gali palaikyti tarpusavio ryšį tiek prekybos salėje, sandėlyje ar adminsistracijos patalpose.
Pirmoji instaliacija Akropolio „Ermitažo“ parduotuvėje sulaukė teigiamų darbuotojų ir lankytojų atsiliepimų, todėl nuo š.m. liepos mėnesio, visame „Ermitažo“ tinkle buvo nuspręsta įdiegti ausinių komplektus bei konsultantų iškvietimo mygtukus.
Galimybė stebėti parametrus ir statistiką
Šis komunikacijos sprendimas skirtas ne tik ryšiui palaikyti. Svarbu ir tai, kad įdiegta sistema leidžia stebėti įrangos būklę, jos naudojimo statistiką bei kitus svarbius parametrus. Visa tai padeda kruopščiai vertinti lankytojų aptarnavimo kokybę.
Šiuo metu visuose „Ermitažo“ prekybos taškuose veikia asistento iškvietimo mygtukai, o ausinių pagalba darbuotojams komunikuoti tarpusavyje tapo kur kas paprasčiau.
Anot prekybos skyriaus direktorės, Simonos Marcinkevičienės, šis efektyvus komunikacijos sprendimas yra puikus pavyzdys, kad bendradarbiavimas ir ambicijos siekti tobulumo – esminiai sėkmingo verslo dėmenys.
Tai yra vienas didžiausių „Hansab“ atliktų komunikacijos instaliacijos projektų didmeninės ir mažmeninės prekybos klientui. Džiaugiamės, jog pastarieji projektai („Nordclinic“ klinika, „PakMarkas“ nuo šiol ir „Ermitažas“) įrodo, kad komunikacijos sprendimas yra naudingas, plataus panaudojimo ir nėra orientuotas tik į prekybininkus, o lengvai pritaikomas ir verslams veikiantiems kitokiose srityse.