Kaip ir kiekvienais metais, rugsėjo mėnesį atlikome metinę klientų pasitenkinimo apklausą, kurios dėka galėjome įsivertinti klientų pasitenkinimą mūsų produktais, paslaugomis ir sprendimais. Apklausoje dalyvavo 304 Baltijos šalių klientai, kurių tarpe 75 iš Lietuvos.
Bendras 2023 m. klientų pasitenkinimo indeksas (CSI) buvo 4,3 ir, palyginti su praėjusių metų rezultatu (4,4), šiek tiek sumažėjo. Klientų rekomendavimo indeksas (NPS) parodė teigiamą tendenciją, - jis siekė 66, palyginti su 61 praėjusiais metais.
Apklausa rodo teigiamą bendrą klientų pasitenkinimo tendenciją, o prekės ženklas išlaiko tvirtą reputaciją. Surinktos įžvalgos naudingos formuojant ateities strategijas ir užtikrinant nuolatinį klientų pageidavimus atitinkančių sprendimų teikimą.
Dėkojame visiems už dalyvavimą ir skirtą laiką, atsakant į klausimus!