Klientų pasitenkinimo tyrimo rezultatai 2024

„Hansab“ atliko kasmetinę klientų pasitenkinimo apklausą, kurios metu siekta įvertinti sprendimų, paslaugų ir produktų kokybę bei geriau suprasti klientų poreikius ir lūkesčius. Apklausa tradiciškai atlikta visose „Hansab“ grupės įmonėse: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Pastarosios rezultatai yra svarbus rodiklis, leidžiantis įvertinti, kaip mums sekasi vykdyti savo pažadus ir kur dar galime pagerinti paslaugų kokybę.

Džiaugiamės, jog klientų pasitenkinimo indeksas (CSI) Lietuvoje šiais metais siekia 4,4 ir, palyginti su praėjusių metų rezultatu (4,3), šiek tiek kilstelėjo į viršų. Tai rodo stabiliai aukštą pasitenkinimo ir pasitikėjimo lygį. Klientų rekomendavimo indeksas (NPS) taip pat parodė teigiamą tendenciją, jis siekia 78, palyginti su 66 praėjusiais metais. Be to, atsakymų skaičius šį kartą išaugo net iki 89 nuo pernai buvusių 75. Tai leidžia tiksliau ir kokybiškiau įvertinti apklausos rezultatus.

Klientų grįžtamasis ryšys yra ypatingai svarbus rodiklis mūsų veiklai. Vertiname teigiamus atsiliepimus ir dėmesingai įsiklausome į konstruktyvius komentarus, kurie leidžia geriau suprasti klientų poreikius ir lūkesčius. Nuoširdžiai dėkojame visiems apklausos dalyviams. 
 

Atgal