Klientų srautą reguliuojanti sistema „Omniva" pašto skyriuose
2020.10.05
Estija
Šių metų 2020 m. pavasarį „Hansab“ įdiegė naują klientų srautų valdymo sistemą „Omniva“ pašto skyriuose. Naujos sistemos buvo įdiegtos ypač greitai, visos 20 sistemų buvo įdiegtos per du mėnesius, nuo projekto pradžios. Centralizuotai valdomą sistemą sudaro: „Q-Matic“ bilietų spausdintuvai su jutikliniu ekranu bei ekranai skirti klientams, stebėti informaciją.
„Kristiine“ prekybos centro, pašto padalinyje buvo pradėtas bandomasis projektas, pristatant galimybę pasiimti eilės bilietą mobiliuoju telefonu.
„Hansab“ sukūrė QR kodo sistemą, specialiai skirtą „Omniva“. „Naudodamiesi šiuo sprendimu, klientai gali užfiksuoti eilės bilietą savo mobiliojo telefono ekrane, o ne atspausdinti popierinio bilieto, kaip anksčiau“, - sako Kristo Kaljuvee, „Hansab AS“ automatizuotų sprendimų vadovas. „Tai bekontaktis sprendimas ir klientui nereikia liesti ekrano. Viskas, ką klientui reikia padaryti, tai nuskaityti QR kodą savo mobiliuoju telefonu ir eilės numeris pasirodys mobiliojo įrenginio ekrane. “
Padidėjusio srauto valandomis laukimo laikas, gali būti ilgesnis nei įprastai, tačiau naujas sprendimas leidžia klientui efektyviau išnaudoti laiką ir lankytis kitose prekybos centro vietose, laukiant savo eilės. Per mobiliojo telefono ekraną, pašto lankytojais gauna informaciją realiuoju laiku apie eilės ilgą bei aptarnavimo laiką.
Pasak prekybos centro „Kristiine“ pašto vadovės Jaanikos Lindre, klientai greitai priėmė naują sprendimą. „Šiandien mūsų aptarnaujantis personalas rekomenduoja žmonėms pasiimti eilės bilietą naudojant mobilųjį telefoną - tokiu būdu klientai gali naudingiau išnaudoti savo laukimo laiką“, - pastebi Lindre.