Klientų srautų valdymo sistema naujame Kauno miesto viešojo transporto aptarnavimo punkte
2022.04.12
Kaunas, Lietuva
Siekiant pagerinti teikiamų paslaugų kokybę naujame Kauno miesto viešojo transporto aptarnavimo punkte, įdiegėme laiko patikrintą klientų srautų valdymo sistemą „Qmatic“.
Sistemą sudaro bilietų terminalas su 8’’ colių liečiamuoju ekranu, kuriame klientai pasirenka jiems aktualią paslaugą ir gauna lapelį su laukimo numeriu. Aptarnavimo salėje esančioje švieslentėje rodomi laukimo numeriai, o klientai atitinkamai pagal mirksintį numerį kviečiami prie aptarnavimo salelių.
Kadangi Kauno miesto viešojo transporto aptarnavimo punktas yra įsikūręs pačiame miesto centre, čia lankytojų srautas itin intensyvus. Įdiegus klientų srautų valdymo sistemą, lankytojų aptarnavimas tapo efektyvesnis, patogesnis ir greitesnis.