„Nordclinic“ – dermatologijos, odontologijos ir plastinės chirurgijos klinika, teikianti klientams išskirtinių paslaugų spektrą bei turinti aukščiausio profesionalumo ir kompetencijos gydytojų komandą. Klinika nuolat domisi, įdiegia ir pristato aktualias technologines naujoves, tad „Nordclinic“ vardas gerai žinomas ne tik Lietuvoje, bet ir užsienio rinkoje. Pacientams atvykstantiems iš įvairių pasaulio vietų, klinika suteikia galimybę prieš ir po operacijų jaukiose palatose jaustis lyg namuose.
Personalizuotos pramogos pacientams
Naujos „Nordclinic“ klinikos Kaune palatose sumontuoti 32 „Philips“ 4k raiškos - ekranai, kurių dydis siekia nuo 32" iki 43" colių, o poilsio zonoje – įrengtas ekranas, kurio įstrižainė siekia 98“ colius. Ekranai išsiskiria sidabrinės spalvos korpusu ir yra plačiai naudojami bei pripažinti kaip tinkami medicininėms reikmėms.
Dauguma pacientų laiko praleidimui prieš ar po operacijos dažniausiai renkasi „Netflix“ – filmų ir serialų žiūrėjimo platformą. Todėl įrengti „Philips“ gamintojo ekranai turi galimybę sugeneruoti unikalų QR kodą, kurį nuskanavus pacientas lengvai galės prisijungti prie savo „Netflix“ paskyros ir mėgautis turiniu. Išmanusis telefonas tampa personalizuotu ekrano valdymo pulteliu, o šis sprendimas, ypač pandemijos metu, mažins bendro naudojimo priemonių kiekį ir užtikrins higieną.
Inovatyvus komunikacijos sprendimas
Klinikoje įrengti ekranai yra valdomi per vieningą turinio valdymo sistemą. Sistemos administratorius gali centralizuotai išsiųsti personalizuotą žinutę ar valdyti atvaizduojamą turinį palatose esančiuose ekranuose. Taip pat atlikti sistemos atnaujinimus iš savo darbo vietos bei stebėti ar ekranai tinkamai veikia ir keisti jų parametrus.
Sprendimai pagal kliento poreikius
Į mus klientas kreipėsi su keliais reikalavimais: palengvinti personalo komunikaciją tarpusavyje ir su pacientais, taip pat atsižvelgti į „Netflix“ turinio pateikimą ir jo valdymą pacientų palatose. „Nordclinic“ pasiūlėme ir įdiegėme du kombinuotus sprendimus, kuriuos projektavome atsižvelgiant į kliento poreikius. Nuo šiol centralizuotos ekranų valdymo sistemos dėka bus galima, keisti jų parametrus, atnaujinti programinę įrangą, siųsti personalizuotas žinutes fiziškai nevykstant į palatą pacientai galės savarankiškai prisijungti prie „Netflix“ paskyros, o darbuotojai tarpusavyje operatyviai bendrauti įdiegtu DECT komunikacijos sprendimu. Džiaugiamės galėdami kurti sprendimus, kurie padeda išlaikyti gerą kliento ir paciento patirtį.