Naujų galimybių kūrimas degalinėse, naudojant grynųjų pinigų apdorojimo automatizavimą

Ekonominiai iššūkiai degalų pardavėjams

Pastebima, jog pastaruoju metu degalinėms reikia skubiai prisitaikyti prie besikeičiančių rinkos sąlygų. Mažėjanti pelno marža ir didėjanti konkurencija dėl nekilnojamojo turto visame pasaulyje reiškia, kad degalinės negali išgyventi vien tiekdamos ir parduodamos degalus. Darbas namuose nuo COVID pandemijos pradžios, dabar yra labiau priimtas ir nėra aišku, ar kuro paklausa vėl pasieks iki pandemijos buvusį lygį. Iššūkį degalinėms išsilaikyti kelia ir tai, jog visas pasaulis juda link anglies dioksido išmetimo mažinimo.

Šioje sudėtingoje ekonominėje aplinkoje degalinės turi išlikti konkurencingos, diversifikuodamos savo veiklą ir ieškodamos efektyvesnio veikimo būdo. Tai reikš, kad nuo į transporto priemones orientuoto verslo modelio pereinama prie į klientus orientuoto verslo modelio ir kuriama strateginė partnerystė siekiant tiekti naujus produktus ir paslaugas.

Į klientą orientuoto verslo modelio kūrimas

Kai kurios degalinės šį permodeliavimą jau yra pritaikiusios savo kasdieninėje praktikoje. Degalinių tinklas „BP“ neseniai paskelbė, kad JK ir Airijoje 50 proc. klientų degalinėse sustoja ne kuro, bet maisto. Degalinių tinklas „Shell“ Vokietijoje jau prieš keletą metų pradėjo bendradarbiavimą su „Postbank“, kad teiktų banko paslaugas klientams 1300 degalinių. „Shell“ naudoja grynųjų pinigų priėmimo ir išdavimo įrenginį už prekystalio, o ne įprastą bankomatą, todėl klientams suteikiama lankstesnė pinigų išėmimo, įnešimo ir keitimo paslauga.

Degalų pardavėjai gali džiaugtis, kad jų fizinis tinklas puikiai tinka sukurti patrauklią ir patogią aplinką, kuri pritrauktų vartotojus. Šiandien vartotojams itin svarbu patogus ir paprastas aptarnavimas, taupantis laiką. Jeigu vartotojai vienoje vietoje gali atlikti daugiau nei vieną užduotį, ši vieta tampa patrauklesnė, pavyzdžiui, apsipirkti maisto produktų grįžtant iš darbo, išgerti kavos, išsiimti grynųjų pinigų ar pavalgyti, kol įkraunamas elektromobilis.

Veiklos efektyvumas yra esminis dalykas

Visas šias papildomas paslaugas reikia valdyti ir aprūpinti ištekliais. Papildomos paslaugos gali pritraukti vartotojus, tačiau tai gali tapti dideliu iššūkiu, jei patirtis yra susijusi su ilgomis eilėmis, norint atsiskaityti ir darbu apkrautu personalu, kuris negali iškart suteikti paslaugos.

Grynųjų pinigų apdorojimo automatizavimo technologija yra vienas iš įrankių, galinčių padėti degalinėms susidoroti su šiuo veiklos iššūkiu. Sutrumpėjus grynųjų pinigų apdorojimo laikui, atlaisvinami darbuotojai, kurie gali skirti daugiau laiko klientų aptarnavimui. „Savitarmos“ ir „automatizuoti“ sprendimai gali padėti valdyti eiles, kurios yra pagrindinis vartotojų neigiamos patirties aspektas prekybos vietoje.

 

Žvilgsnis į ateitį

Išties įspūdingą pavyzdį, ką gali pasiekti degalų pardavėjai, galima pamatyti „Imoba“ pastatytoje degalinėje, pavadintoje „Pumpa“. Objektas atidarytas Čekijos Respublikoje 2021 m. gruodžio mėn. Šis modernus objektas buvo sumodeliuotas taip, kad būtų naudingas ne tik automobilių naudotojams, bet ir vietos bendruomenei. Jame yra elektromobilių įkrovimo stotelės, įspūdingas restoranas bei kepyklėlė. Pats pastatas taip pat veikia kaip garso barjeras, padedantis apsaugoti vietos gyventojus nuo foninio triukšmo. Restorano ir kepyklos paslaugų apmokėjimui įdiegtos grynųjų pinigų valdymo sistemos.

 

A picture containing sky, outdoorDescription automatically generated A picture containing sky, outdoor, grass, buildingDescription automatically generated

A picture containing text, indoorDescription automatically generated  

Degalų pardavėjai, žvelgdami į ateitį, turi pagalvoti apie papildomas paslaugas ir priemones, kuriomis galėtų pritrauktų klientus. Grynųjų pinigų apdorojimo automatizavimas gali turėti teigiamos įtakos klientui, personalui ir pačios degalinės efektyvumui.

 


Norėdami gauti daugiau informacijos apie sprendimus tinkančius jūsų verslui, susisiekite su mumis:

Darius Kontvainas
Pardavimų projektų vadovas
Darius.Kontvainas@hansab.lt
+370 686 29384

Atgal