Vaizdo sienos padidins prekybos centro „Ozas” klientų lojalumą
Vilnius, Lietuva
Vilniaus prekybos centre „Ozas” šioms Kalėdoms įrengta nauja traukos vieta. Tiek vaikai, tiek jų tėveliai rikiuojasi prie interaktyvios pirmosios ir didžiausios vaizdo pramogų sienos Baltijos šalyse. Prekybos centro nuomininkai naudojasi šia dėmesį traukiančia skaitmenine skelbimų lenta savo akcijų reklamai. Prekybos centro rinkodaros skyrius skaičiuoja ir vertina rezultatus.
Jos neįmanoma nepastebėti: mažieji lankytojai juokiasi, žaidžia ir bendrauja prie didžiulės 3 x 3 ploto pramoginės vaizdo sienos pačiame prekybos centro „Ozas” viduryje, šalia Kalėdų eglutės. Tuo tarpu jų tėveliai juos fotografuoja. Vaizdo sieną įrengė „Hansab“ interaktyvių ekranų ekspertai, o interaktyviais žaidimais ją papildė DOOHapps AppStore. Nuomininkai užima lankytojus ir tuo pat metu skelbia savo pranešimus ir akcijas. Prekybos centro rinkodaros komanda gali pritaikyti šiuos žaidimus prekybos centro prekės ženklui ir veiklai. Vaizdo siena naudojama pateikti parduotuvėje vykstančias kampanijas ir skaičiuoti interaktyvios rinkodaros rezultatus.
Naujoviškų technologinių sprendimų mažmeninėje prekyboje pirmaujančios Baltijos šalių įmonės „Hansab” nuomone, tai yra kitas perėjimo prie parduotuvės ryšių žingsnis. Ne vieną vaizdo sieną prekybos centruose įrengęs „Hansab” interaktyvių ekranų ekspertas Dovydas Stukas yra įsitikinęs, kad jos bus paverstos dideliais interaktyviais ekranais: „Poveikis yra akivaizdus: jei lygintume su įprastomis vaizdo sienomis, žmonių skaičius prie šių didžiulių žaidimų ekranų yra nepalyginamai didesnis. Mūsų klientai gali lengvai įkelti ar pritaikyti turinį, taip pat ir įprastinę interaktyvių ekranų turinio valdymo sistemą. Interaktyvumo naudojimas yra vykęs sprendimas”, sako Dovydas Stukas.
DOOHapps naudoja pasaulyje pirmaujančią interaktyviems ekranams skirtų žaidimų parduotuvę AppStore. „Mes galime siųsti duomenis į ekraną, tačiau šiuo technologiškai įdomiu išmaniųjų telefonų ir interneto laikotarpyje, mums norisi daugiau”, sako Frederik De Wachter, DOOHapps Produkto vadovas ir bendras įmonės steigėjas. „Mes norime , kad interaktyvieji ekranai taptu ŠVENTE: pritrauktų jūsų lankytojų dėmesį, kurtų džiaugsmą, sudomintų žiūrovus ir pakviestų juos dalyvauti, leistų jiems dalytis patirtimi su draugais socialiniuose tinkluose ir sekti jūsų kampanijos rezultatus.”
Interaktyvūs ekranai yra naudojami kaip visiškai interaktyvi rinkodaros terpė. Būtent to ir siekia prekybos centro „Ozas” Rinkodaros komanda. Jau šiandien ji vykdo išmaniąsias rinkodaros kampanijas, skirtas klientų patirties gerinimui ir lojalumo didinimui. Apsilankymas „Oze” yra laisvadienis, derinantis apsipirkimą, pramogas, džiaugsmą ir socialinį bendravimą. Prekybos centro „Ozas” Rinkodaros vadovė Geda Korsakienė yra įsitikinusi, kad šia nauja priemone galima padidinti lojalumą. „Mes užtikriname, kad mūsų lankytojai mėgausis leisdami laiką prekybos centre „Ozas“. Mums patinka lepinti lankytojus pramogomis ir dovanomis. Ši interaktyvi žaidimų vaizdo siena tam puikiai tinka.”