Įsibėgėjant finansinių technologijų revoliucijai, pardavėjai turi stebėti pagrindines pramonės tendencijas, kad išliktų technologinių pokyčių priešakyje. „Hansab“ partnerė „Ingenico“ pateikė septynias tendencijas, kurios turės poveikį pardavėjams.
1. Omni-kanalai tampa dabartimi
Žmonių apsipirkimo būdas sparčiai plečiasi, o ribos tarp internetinės ir įprastos komercijos tampa vis mažesnės. Omni-kanalai mažina atotrūkį tarp realaus ir virtualaus pasaulio, tačiau, siekiant sėkmės, turi būti sujungti du skirtingi operacijų tipai – naudojant kortelę (operacijos parduotuvėse) ir nenaudojant kortelės (operacijos atliekamos internetu ar mobiliuoju telefonu ).
- Mes manome, kad mokėjimų ateitis yra išmaniosios sąveikos su vartotojais papildymas. Sąveikos taškų ateityje bus vis daugiau ir daugiau. Esame įsitikinę, kad mokėjimų vykdymas per daiktų internetą sukurs dar daugiau kanalų, ir Jūs galėsite juos atlikti ekrane, automobilyje ar per televizorių, – sako Michel Léger[D1] , „EVPInnovation“, „Ingenico Group“.
2. Apsipirkimas tampa labiau socialus
Praėjusiais metais įvyko daugelio susirašinėjimo programėlių, įskaitant ir Facebook, aplikacijų programavimo sąsajų dalijimasis su trečiųjų šalių programuotojais. Tai padidins socialinės komercijos augimą tarp technologijas suprantančių klientų.
Šios sąsajos padeda parduoti produktus vartotojams neperjungiant programėlių. Tai yra svarbus požymis, sumažinantis pardavimo barjerus ir kuriantis sklandžią vartotojų patirtį.
Pranešimų programėlės ir socialinė žiniasklaida yra auganti mažmeninės prekybos rinka. Svarbu, kad šios pranešimų programėlės gebėtų priimti mokėjimų kanalus, nereikalaujant vartotojo išjungti šias programėles.
3. Daiktų interneto mokėjimai tampa vyraujančia kryptimi
Mobiliųjų ir daiktų interneto operacijų skaičius sparčiai auga. 2018 metais bus atliekama tris kartus daugiau mobiliųjų ir bekontakčių mokėjimų, lyginant su 2015 m.
Išmaniųjų laikrodžių ir apyrankių galimybės sukėlė NFC (artimojo lauko komunikacijų) tarpininkų susidomėjimą. NFC galimybių turintys išmanieji telefonai artimiausiu metu turėtų pritraukti didžiąją dalį pajamų.
4. Kompiuterinių kasos terminalų kaita
Daug pardavėjų nespėjo su kompiuterinių kasos terminalų technologijos pažanga. Ši situacija turi pasikeisti, kadangi parduotuvės atsisako tradicinio atsiskaitymo modelio.
Kai kurie pardavėjai pradės pardavinėti masinio vartojimo prekes kioskuose be darbuotojų. Taps labiau įprastos ir kitos priemonės, padėsiančios klientams išvengti eilių prie kasos.
5. Programuotojai kuria naujos kartos kompiuterinių kasos terminalų programas
2016 m. „Visa“, „Mastercard“ ir „American Express“ pradėjo naudoti atviras platformas, kad programuotojai galėtų naudoti atitinkamas kreditinių kortelių įmonių aplikacijų programavimo sąsajas, sukurti naujas mokėjimo programas bei programavimo įrangą.
Ši atskleista finansinių įstaigų informacija rodo, kad jos negali atlaikyti konkurencijos be partnerystės ir bendradarbiavimo su finansinių technologijų įmonėmis.
Naudodamiesi naujomis atviromis platformomis, programėlių kūrėjai įpūs naujų vėjų į naujoviškų mokėjimų ir kompiuterinių kasos terminalų programėlių rinką.
6. Didėja saugos kodavimas
Remiantis „First Annapolis Consulting“ tyrimu, dažniausiai minimos nesinaudojimo mobiliaisiais mokėjimais priežastys buvo saugos problemos.
Mobiliosiose piniginėse yra naudojamos simbolizacijos ir kodavimo technologijos, kurios apsaugos mobiliąsias operacijas labiau, nei perbraukiant kortele per magnetinių kortelių skaitytuvą. Vartotojai artimiausioje ateityje vis labiau supras šias didesnio saugumo savybes.
P2PE kodavimo ir simbolizacijos priemonės taps plačiau naudojamos atliekant mobiliąsias, kreditines ar debetines operacijas.
7. Daugėja mobiliųjų piniginių
Mobiliųjų piniginių variantų skaičius didės, kol rinką užims aiškus „laimėtojas”. Pačios populiariausios mobiliosios piniginės yra „Apple Pay“, „Android Pay“ ir „Samsung Pay“. Visos jos yra naudojamos tik to gamintojo naudojamuose mobiliuosiuose įrenginiuose ar naudojant tam tikrą operacinę sistemą.
Tai nereiškia, kad vartotojai gali naudoti mobiliąsias pinigines bet kur, tačiau jos turi pasiūlyti daugiau nei tik alternatyvų mokėjimo metodą. Jos turi būti susietos su lojalumo pasiūlymais ir teikti naudą kortelės savininkui, naudojančiam mobiliąją piniginę, –sako Greg Burch, „Strategic Initiatives“, priklausančios „Ingenico Group North America“, viceprezidentas
Šaltinis: „Ingenico Blog“