HANSAB renginyje „Retail Road Show 2017“ pademonstruota moderniausia įranga mažmeninei prekybai

Šiais metais Hansab savo klientus pakvietė į netradicinį seminarą „Retail Road Show 2017“, skirtą mažmeninės prekybos sektoriui. Renginys prasidėjo balandžio 11 d. ir tęsėsi keturias savaites. Jo metu sulaukėme 200 dalyvių iš daugiau nei 60 įmonių.

Šio renginio metu mažmeninės prekybos atstovams pristatėme prekybos verslui aktualius ir inovatyvius sprendimus, kurie leidžia efektyviau organizuoti verslo valdymą bei skatinti prekybą. Ypatingai daug dėmesio sulaukė humanoidinis robotas vardu Pepper. Šis, žmogų primenantis įrenginys, gali būti puikus konsultantas, pagalbininkas bei administratorius, tinkantis tiek prekybos, tiek aptarnavimo verslui.

Renginyje pristatytos temos prekybininkams leido gyvai susipažinti ir išbandyti įvairius sprendimus. Paprastai tokie sprendimai dėl savo paskirties pristatomi skirtingose parodose visame pasaulyje. Todėl prekybininkams ne visada pavyksta rasti laiko ir jose apsilankyti. Mūsų įmonė klientams patogiu laiku suteikė unikalią galimybę pamatyti ir susipažinti su visais įrenginiais ir sprendimais vienoje vietoje. Renginio metu pristatyti sprendimai savo paskirtimi suskirstyti į tris grupes:

1. Pardavimų skatinimas;

2. Procesų optimizavimas arba prekybos bei administravimo funkcijų išplėtimas;

3. Saugos sprendimai, sklandžiam atsakomybių valdymui.

Didelio susidomėjimo sulaukė pardavimus skatinančios technologijos. Pristatėme puikų pardavimų skatinimo sprendimą – elektronines kainų etiketes iš SES-imagotag, kurios leidžia interaktyviai bendrauti su klientu, pateikti jam informaciją ne tik apie kainą, bet ir išsamią prekės informaciją susietą su e-komercija. Šis sprendimas įgalina prekybininko fizines parduotuves susieti su nuosava e-komercija. Čia galima paminėti ir „Find Box“ sprendimą, kuris puikiai tinka prekybos centrams, parduodantiems daug smulkios įrangos. Sprendimas patogus tuo, kad klientui ekrane pasirinkus prekę arba ją nuskanavus (pvz. elektros lemputę), sistema pirkėjui automatiškai nurodo šios prekės buvimo vietą kainos etiketėje interaktyviu šviesiniu signalu. Tokiu būdu prekės paieškos laikas parduotuvėje sutrumpėja kelis kartus. Tai reiškia, kad greitas ir savarankiškas prekės radimas lentynoje skatina vartojimą, neįtraukiant į šį procesą parduotuvės konsultantų.

Neatskiriamą ir bene svarbiausią pardavimų dalį sudaro viso prekybos proceso organizavimas. Tikrasis lojalumas atsiranda tada, kai prekybininkas pirkėjo aptarnavimo, konsultavimo, pardavimo ir po pardaviminio aptarnavimo metu visais, be išimties, kanalais sugeba išpildyti, o galbūt ir viršyti, kliento lūkesčius. Todėl renginio metu pristatėme „Visma Retail Suite“ verslo valdymo ir „Abalon“ debesų lojalumo sistemas, kurios prekybininką įgalina siekti geriausios verslo valdymo ir klientų aptarnavimo praktikos bei skatinti pardavimus, didinant savo klientų lojalumą. Taip pat atkreipėme dėmesį į Hewlett Packard kasos įrangos sprendimus su „Visma RS POS“ savitarnos sistema bei klientų informacinius terminalus „Elo“ su „Visma Check Point“ prekės paieškos funkcijomis.

Didelis dėmesys skirtas grynųjų pinigų valdymo sistemoms „Glory Cash Infinity“. Šių sistemų įdiegimas leidžia prekybininkams lengvai optimizuoti esamus parduotuvės procesus, susijusius su grynųjų pinigų valdymu, ir pasiekti ženklų taupymo efektą, pagerinant kasininkų darbo sąlygas bei pakeliant pirkėjų aptarnavimo kokybę.

Klientams, turintiems nuosavus sandėlius, pristatėme inovatyvią sandėlio valdymo sistemą NYCE ir jos galimybes. Ši sistema padeda organizuoti prekių srautų, užsakymo, sandėliavimo, rinkimo e-komercijos užsakymus, gamybos, rinkimo balsu, robotizavimo bei kitas funkcijas, be kurių neįmanomas efektyvus sandėlio veiklos organizavimas.

Klientai domėjosi ypač tiksliais lankytojų skaičiuokliais „Cognimatics“, žmonių skaičiavimo bei veidų, lyties, amžiaus atpažinimo sistemomis „Innorange“, klientų judėjimo po parduotuvę analizės sprendimais. Taip pat pristatėme elektroninės saugos sprendimus tokius kaip „Milestone“ vaizdo stebėjimo programinė įrangą, „Suprema“ praėjimo kontrolės ir darbo laiko apskaitos sprendimus bei apsaugos nuo žaibiškų vagysčių sprendimą „Protect“.

Atskiro dėmesio sulaukė audiovizualiniai sprendimai ir turinio valdymo sistemos. Seminaro metu pristatėme informacinį kelio radimo (angl. wayfinding) terminalą, kuris lankytojams prekybos ir laisvalaikio centruose padeda rasti norimą parduotuvę, sužinoti jos siūlomas akcijas, rasti viešojo transporto atvykimo laiką į arčiausiai esančią autobusų stotelę. Tokį sprendimą esame įdiegę prekybos ir laisvalaikio centre MEGA. Tuo pačiu atkreipėme dėmesį į skirtingų modelių ir koncepcijų ekranų sprendimus prekybos salėms, ekspozicijoms, vitrinų ir lauko sprendimams.

Renginio metu klientai turėjo galimybę pamatyti interaktyvųjį šaldytuvą, kurio tradicinė funkcija yra sujungta su modernia skaitmenine technologija. Pagrindinis šaldytuvo privalumas ir išskirtinumas – didelės raiškos skaidrus ekranas. Dėka IPS (M+) technologijos ir integruoto sensorinio jutiklio, ekranas tampa skaidrus, sensoriui aptikus žmogaus buvimą šalia. Klientui pasitraukus nuo šaldytuvo, ekranas vėl tampa neskaidrus. Be visų inovatyvių vaizdinių efektų, ekranas turi ir garso sistemą, kuri leidžia išnaudoti visas reklamos galimybes.

Hansab „Retail Road Show 2017“ lankytojų aktyvumas ir jų susidomėjimas pristatytomis temomis yra pats geriausias šio renginio įvertinimas ir puikus kokybinis rodiklis, kuris rodo, kad prekybininkai ieško inovacijų, o Hansab padeda jas įgyvendinti. Tikime, kad ne vienas pristatytas sprendimas ras savo nišą ir padės mūsų klientams savo verslą vystyti dar sėkmingiau, dar patogiau ir, kas svarbiausia, pelningiau.

Embedded thumbnail for HANSAB renginyje „Retail Road Show 2017“ pademonstruota moderniausia įranga mažmeninei prekybai
Atgal