Moderni kelio radimo sistema pirkėjams padeda lengviau orientuotis PLC „Panorama“
Vilnius, Lietuva
PLC „Panorama“ yra vienas didžiausių prekybos ir laisvalaikio centrų Vilniuje turintis apie 200 parduotuvių ir paslaugų teikimo vietų bei 23 restoranuss ir kavines. Prekybos centras, norėdamas lankytojams suteikti patogesnį orientavimąsi „Panoramoje“, įsigijo 6 informacinius terminalus su 46 colių liečiamaisiais naujausios technologijos ekranais. PLC „Panorama“ įvertino turimą patirtį jau įgyvendinant tokius individualius sprendimus bei ilgalaikę patirtį diegiant profesionalių ekranų ir programinės įrangos sprendimus, projekto partneriu pasirinko UAB „Hansab“.
Visi informaciniai terminalai pagaminti atsižvelgiant į kliento poreikius: sukurti individualaus dizaino korpusai su lietimui jautriais ekranais, pagamintos kišenėlės lankstinukams, terminale esanti kelio radimo sistemos aplikacija susieta su kliento internetine svetaine. Tai reiškia, kad klientui atnaujinus informaciją svetainėje, viskas perteikiama ir į informacinius terminalus. Aplikacija pritaikyta ir asmenims su negalia, taip pat padaryta sąsaja su Vilniaus viešojo transporto programėle „Trafi“, įdiegta daugiakalbystė. Visi aplikacijos funkcionalumai padaryti atsižvelgiant į kliento prekės ženklo vadovą.
Informaciniai terminalai – tai ne tik šiuolaikiška informacijos sklaidos lankytojams priemonė, bet ir plakatinės/statinės informacijos pakaitalas. Čia galima rasti informaciją apie renginius, akcijas ar viešojo transporto atvykimo laiką į arčiausiai esančią autobusų stotelę. Šie estetiško dizaino terminalai centrui suteikia modernumo, o lankytojams patogumo orientuojantis prekybos centre. „Džiaugiamės galėdami prisidėti prie prekybos ir laisvalaikio centro „Panorama“ modernizavimo ir siekio savo lankytojams pateikti informaciją jiems priimtinu ir patraukliu būdu.“ – komentavo „Hansab“ Pardavimų ir projektų vadovė Agnė Šimelevičė.
„Siekdami būti modernesniais ir inovatyvesniais mes, kaip prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ nusprendėme savo senuosius popierinius žemėlapius pakeisti į interaktyvius stendus. Kita priežastis – patogumas, kad klientas galėtų greičiau ir patogiau surasti jam reikiamą parduotuvę, restoraną ar paslaugą, sužinoti aktualijas, kurios vyksta Panoramoje: naujienos, akcijos, renginiai. Nauda mums, kaip prekybos centrui, kad mes galime žinoti ir stebėti kuo klientas domisi, kas jam aktualu.“ – savo mintimis apie informacinius terminalus dalinosi PLC „Panorama“ Rinkodaros vadovė Toma Lukošienė.