Pirmą kartą Lietuvoje – „EXEX“ mokėjimo sprendimų vadovų forumas

Payment Solutions EXEX“ mokėjimo sprendimų vadovų forumas, skaičiuojantis jau ketvirtus metus, pirmą kartą vyko Lietuvoje šių metų gegužės 15 d.

Renginio metu buvo kalbama apie tai, kas vyksta mažmeninės prekybos ir paslaugų sektoriuose, kokios pasirodė naujos prekybos ir mokėjimų technologijos, kokie reglamentai turi įtakos sektoriui ir kaip, nepaisant didžiulio informacijos srauto bei galimybių, galima laimėti klientų lojalumą.

Dauguma verslą vystančių įmonių jau yra persikėlusios dalį veiklos į elektroninę erdvę, todėl nemažas dėmesys forumo metu buvo skiriamas elektroninei prekybai, jos tendencijoms, auditorijai ir mokėjimų sprendimams.

Pranešimo metu pabrėžiamos trys pagrindinės taisyklės, kaip pritraukti ir neprarasti e-vartotojo:

•    Užtikrinti, kad esate naudingas
•    Būti lengvai ir greitai pasiekiamu
•    Užtikrinti pačią geriausią pirkimo patirtį

Forumo metu ekspertai auditorijai pateikė parengtus pristatymus, praktikai dalinosi patirtimi ir surengė atviras diskusijas, kurių metu buvo paliestas šiomis dienomis ypač opus klausimas apie Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (BDAR) arba kitaip vadinamą GDPR (angl. General Data Protection Regulation). „Swedbank Group“ Baltijos regiono produktų pirkimų vadovas Raulis Uksvarav teigė, kad BDAR paveiks visas, įskaitant ir mokėjimo kortelių, įmones. Visi rinkos dalyviai privalės užtikrinti, kad jie atitinka naują duomenų apsaugos reglamentą.

Forumo pabaigoje aptariamas klientų lojalumo klausimas. „House of Friends“ vadovas Magnus Widgren nuomone šiandienos klientams svarbios paslaugos ir patirtys. Tai reiškia, kad klientai žino, kokios paslaugos ar prekės jie nori. Viskas turi būti pasiekiama greitai. Kuo stipriau klientas jaučia, kad gali lengvai bendrauti su jūsų įmone, tuo labiau jie yra ištikimi. Galima daryti išvadą, kad „lengvumo“ aspektas tampa net svarbesnis už kainą. Skaitmenizuojant prekės ženklą padidinamas klientų „lengvumo“ lūkestis. Taigi klientas domisi jūsų įmone tol, kol jam lengva nusipirkti jūsų produktą ir tuo pačiu užtikrinti sklandžią patirtį.

Renginys baigtas apdovanojant „2017 m. mažmeninės prekybos ir paslaugų inovacijos“ nugalėtoją UAB „Topo Grupė“.

 

Renginio akimirkas ir pranešimus galite peržiūrėti čia.
 

Atgal