„LG Cargo“ pristatė naujovę – 24/7 savitarnos dokumentų terminalus
2020.05.26
Vilnius, Lietuva
Didžiausios Baltijos šalyse geležinkelių grupės „Lietuvos geležinkeliai“ krovinių vežimo įmonė „LG Cargo“ siekdama pagerinti aptarnavimo kokybę ir apsaugoti darbuotojus bei klientus nuo galimos koronaviruso (COVID-19) grėsmės 2020 m. balandžio mėnesį pristatė naujovę – savitarnos dokumentų terminalus.
Dokumentų perdavimo iššūkiai
Iki šiol visi krovinių vežimo dokumentai „LG Cargo“ buvo perduodami tiesiogiai, o klientai dokumentus pristatyti galėjo tik darbo valandomis – nuo 8 val. iki 17 val. Tai kėlė nepatogumų klientams, o pavasarį kilus pandemijai, lauko terminalų sprendimas pasitarnavo ir siekiui apsaugoti savo darbuotojus, mažinant „LG Cargo“ darbuotojų kontaktus su išore.
Tam, kad dokumentų priėmimas ir perdavimas vyktų sklandžiau, saugiau bei patogiau “LG Cargo“ nusprendė pasirinkti savitarnos terminalus. Dabar dokumentais galima apsikeisti be fizinio kontakto – 41-oje stotyje įrengtuose terminaluose dokumentus galima palikti bei pasiimti patogiu metu – terminalai veikia visą parą.
Savitarnos dokumentų terminalai
„LG Cargo“ kartu su „Hansab“ dirbti su savitarnos terminalų projektu pradėjo dar 2019 metų viduryje.
Atsižvelgiant į kliento reikalavimus bei išsakytus poreikius „Hansab“ sukūrė portalą bei programinę įrangą, kurioje galima stebėti visus dokumentus. Nuo šiol „Hansab“ sukurta programinė įranga suteikia galimybę ne tik matyti paimtų ir pristatytų dokumentų statusą, bet ir visa tai stebėti realiu laiku.
Dokumentų perdavimui pasirinkta ilgamečio partnerio KEBA AG terminalai „KePol“.
Tai pirmasis tokio masto bei pobūdžio „Hansab“ projektas, kurio metu sukurta infrastruktūra pagal kliento poreikius yra nuomojama.