Interaktyvios lentynų etiketės „Stockmann“ parduotuvėje
2021.03.08
Talinas, Estija
Taline esanti „Stockmann“ maisto parduotuvė pirmoji Estijoje pradėjo naudoti inovatyvias „Vivid Tech“ elektronines lentynų etiketes. Jose pateikiama ne tik kaina, bet ir produkto aprašymas bei sudėtis. Taip pat, išmaniųjų jutiklių dėka galima analizuoti klientų elgseną ir reklamos vietos efektyvumą.
Daug daugiau nei tik lentynų etiketės
4 colių interaktyvios elektroninės lentynų etiketės „Vivid Tech“ yra labai patrauklus būdas atkreipti dėmesį į parduotuvėje esančius produktus. Ši technologija leidžia vienoje atvaizduoti: kainą, aprašymą, atsargas, susijusius produktus. Taip pat, yra galimybė pasirinkti kalbą ir parodyti kainą skirtingomis valiutomis, kas suteikia papildomą vertę prekybos vietose, kuriose daug turistų.
Duomenys yra pagrindinis prekybininko vertė
Lentynų etiketėse yra sumontuoti intelektualūs jutikliai, kuriais galima rinkti informaciją apie klientų elgseną: kiek žmonių praėjo pro etiketes ir kiek iš jų sustojo prie etikečių, kiek laiko buvo žiūrimi produktai, kurie puslapiai buvo žiūrimi ekrane. Apjungus pardavimų duomenis su etiketėse rodoma informacija, galima prieiti išvadas, kurios padeda padidintų pardavimų skaičių.
Greita investicijų grąža
Interaktyvios kainų etiketės sukuria daug galimybių. Viena vertus, prekybininkas gali visiškai kontroliuoti visų funkcijų naudojimą, kad padidintų rinkodaros veiklos efektyvumą. Kita vertus, etiketes galima išnuomoti kaip papildomą reklamos vietą. Tai gera proga tiekėjams atkreipti papildomą dėmesį į savo produktus ir taip padidinti pardavimus.