Automatinius stulpelius galima pakelti ir nuleisti nuotoliniu būdu, todėl jie tinka naudoti vietose, kur visada reikia užtikrinti aukštą saugumo lygį, pavyzdžiui, ties įvažiavimais į teritoriją arba priešais įėjimus į pastatus. Automatinius stulpelius galima valdyti valdymo pultu, mobiliuoju telefonu, prieigos kortele, naudojant apsaugos sistemą arba transporto priemonės valstybinio numerio atpažinimo sistemą.
Stacionarūs stulpeliai montuojami vietose, kur praėjimą reikia uždaryti ilgam. Šie smūgiams atsparūs stulpeliai gali būti saugiai naudojami įvairiose vietose – nuo miesto iki pramoninių objektų. Kiekvienam grėsmės atvejui yra tinkamas sprendimas. Stacionarūs stulpeliai suprojektuoti ir išbandyti taikant pagrindinius susidūrimo bandymų standartus.
Įleidžiami stulpeliai yra skirti spręsti tradicinių stulpelių, kuriems reikia gilaus pamato, montavimo problemas. Dėl to įleidžiami stulpeliai idealiai tinka tose vietose, kurių gylis yra labai ribotas, pavyzdžiui, judriose miestų teritorijose. Perkeliamus stulpelius prireikus galima patraukti, sudarant laikinas sąlygai pravažiuoti, o jų konstrukcijai reikia seklesnio pamato nei tradiciniams giliai montuojamiems stulpeliams.
Šiems stulpeliams nereikia elektros energijos, juos galima pakelti ir nuleisti, priklausomai nuo modelio, naudojant akumuliatorinį gręžtuvą arba specialią stulpelio svorio mažinimo priemonę.
Hidrauliniai kelio užtvarai yra idealus sprendimas tose vietose, kur reikia pastovaus barjero, apsaugančio nuo transporto priemonių keliamos grėsmės. Taip prie įvažiavimų užtikrinama aukščiausio lygio apsauga. Dėl tvirtos konstrukcijos ir aukšto lygio apsaugos nuo korozijos įleistiniai kelio užtvarai patikai veikia daugelį metų.
Laikinas kelio užtvaras tinka transporto priemonių eismui riboti ir atskiroms zonoms apriboti, pavyzdžiui, vykstant renginiams lauke, taip pat valstybinių vizitų ir svarbių asmenų susitikimų metu. Jį sudaro moduliai, iš kurių galima suformuoti norimo pločio barjerą. Moduliai yra labai lengvi ir paprastai surenkami. Laikini kelio užtvarai įrengiami ant žemės, jiems nereikia pamatų.