„Telia“ salonuose Vilniuje atnaujinome eilių valdymo sprendimą

Viena didžiausių telekomunikacijų ir IT paslaugų tiekėjų „Telia“ kreipėsi į „Hansab“ siekdama atnaujinti klientų eilių valdymo sprendimą. Po detalaus poreikių išgryninimo ir bandomosios versijos testavimo, įmonė nutarė diegti „Qmatic“ sistemą. Pastaroji įdiegta net 19-oje Vilniaus salonų.

Pagrindinis privalumas – lankstumas ir pritaikomumas

Sistemos estetika pritaikyta „Telia“ vizualiniam identitetui, o funkcionalumas lengvai konfigūruojamas atsižvelgiant į skirtingų salonų poreikius.

Dėmesys visiems

Terminalai pritaikyti žmonėms su negalia – įrengti tinkamame aukštyje, su specialiomis klaviatūromis ir adaptyviais ekranais. „Norime, kad žmonės su negalia galėtų jaustis oriai ir naudotis visomis paslaugomis bei prekėmis, kaip ir likusi visuomenės dalis“, – sako „Telia“ vadovė G. Kaminskaitė-Salters.

Tvirta partnerystė

Didžiuojamės galėdami bendradarbiauti su tokia organizacija kaip „Telia“, kuri vertina profesionalumą ir lankstų požiūrį. Pasak įmonės atstovų, „Visuomet sulaukiame profesionalios pagalbos, lankstumo ieškant sprendimų, atitinkančių mūsų poreikius, ir operatyvios reakcijos. Bendradarbiavimą su „Hansab“ apibūdiname kaip sklandų ir profesionalų, orientuotą į teigiamos klientų patirties kūrimą.“

Plačiau apie sprendimą skaitykite straipsnyje: https://www.hansab.lt/lt/klientu-eiliu-valdymas-telia

Atgal