„Omnitel“ salonuose – patogi ir patikima prekių apsaugos sistema
Šių metų vasarį telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“, bendradarbiaudama su „Hansab“, įdiegė kontaktinę prekių apsaugos sistemą. Nauja, technologiškai novatoriška ir patraukli įranga garantuoja prekių saugumą, o pirkėjai gali patogiai apžiūrėti parduodamus telefonus ir kompiuterius.
Atnaujinus kontaktinę prekių apsaugos sistemą, visi mobilieji telefonai, planšetės ir nešiojamieji kompiuteriai sensorių pagalba pajungti prie apsauginių centralių, taip užtikrinant ne tik jų apsaugą, bet ir leidžiant pirkėjams juos paliesti ir išbandyti.
Mūsų salonuose kontaktinė apsauga jau nėra naujovė, tačiau atnaujinus sistemą, dabar klientai kiekvieną modelį gali paimti į rankas ir patogiu būdu išbandyti, - teigė „Omnitel“ atstovas Daiva Al-Naeemi
Sistemą pasiūliusios ir įdiegusios technologijų bendrovės „Hansab“ prekybos direktorius Irmantas Bankauskas teigia, kad ši kontaktinė prekių apsaugos sistema yra patogi dėl paprastos instaliacijos ir vartojimo. Taip pat, ji yra labai naudinga fiksuojant duomenis apie produkto naudojimą – kiek kartų kažkuris telefonas buvo pakeltas, kiek laiko laikytas. Tai leidžia efektyviai įvertinti, kuriomis prekėmis salono lankytojai domisi labiausiai.
Kontaktinę prekių apsaugos sistemą sukūrė Danijos kompanija „SensorLine“. Pirmosios kontaktinės laidinės apsaugos sistemų instaliacijos buvo įdiegtos „Omnitel“ salonuose Vilniuje, prekybos centruose Panorama ir Hyper RIMI, esančiame Žirmūnų g. 64, ilgainiui šias sistemas ketinama įdiegti ir kituose „Omnitel“ salonuose.