Savitarnos terminalai ir Digital Signage ekranų sprendimai Talino autobusų stotyje
Talino autobusų Sotis
Talinas
2012 m. rugpjūčio – gruodžio mėnesiais Talino autobusų stotyje vyko renovacijos darbai. Siekiant pasiūlyti keleiviams aukštesnio lygio paslaugas bei automatizuoti dalį procesų, „Hansab“ pasiūlė ir įdiegė modernų technologinį sprendimą: savitarnos kioskus ir digital signage interaktyvius informacinius ekranus.
Bilietų savitarnos terminalai – 100% pasiteisinęs sprendimas
Įdiegti keturi bilietų spausdinimo ir informaciniai savitarnos kioskai padeda keleiviams išvengti eilių, suteikia galimybę greitai ir patogiai nusipirkti ir atsispausdinti kelionės bilietą. Vienas autobusų savitarnos kioskas įdiegtas Talino oro uoste yra ypač patogus ką tik į Taliną nusileidusiems keleiviams, kurie gali iš anksto pasirūpinti autobuso bilietais prieš tęsiant savo kelionę. Visa tai įgyvendinta į specialiai autobusų stočiai dizainerių apipavidalintus terminalų korpusus integravus lietimui jautrius ekranus, RFID ir brūkšninio kodo skaitytuvus, Ingenico mokėjimo terminalus ir kvitų spausdintuvus. Naujieji savitarnos kioskai jau tapo labai populiarūs Estijos sostinėje, savaitgaliais net ir prie jų nusidriekia eilės. Netolimoje ateityje planuojama didinti savitarnos kioskų tinklą ne tik Talino autobusų stotyje, bet ir diegti šį sprendimą kituose Estijos miestuose.
Interaktyvūs ekranai autobusų tvarkaraščiams ir reklamai
Autobusų tvarkaraščiams ir bendrajai informacijai atvaizduoti Talino autobusų stotyje buvo įdiegti Samsung 40 colių ir 55 colių profesionalūs energiją taupantys LFD (angl. Large format displays) ekranai. Ekranuose informacija apie autobusų išvykimo aikšteles, tvarkaraščiai ir jų pakeitimai pateikiami ir administruojami centralizuotai, naudojant Samsung MagicInfo Premium programinį sprendimą. Reklamos paslaugos ekranuose paspartins investicijų atsipirkimo grąžą.