Ar sudominate savo darbuotojus jų darbo metu? Mes panagrinėsime tris būdus, padidinančius jūsų darbuotojų lojalumą darbo vietoje, naudojant skaitmeninius ekranus. Pateikiame 1 dalį.
3 – Demokratizuokite informaciją
Norėdamas būti lojaliu savo darbovietei, jūs turite suvokti, ką darote. Tai reiškia ne tik jūsų užduočių vykdymą, bet ir jų prasmės bei poreikio supratimą.
Tinkamai informuotas darbuotojas, žinantis apie įmonės tikslus ir veiklą, yra labiau motyvuotas padėti įmonei (ir kolegoms) pasiekti ir viršyti tikslus. Tyrimai rodo, kad tik 40% darbuotojų žino apie įmonės tikslus.
Kaip demokratizuoti informaciją? Tai atliekama komunikacijos “iš viršaus į apačią” būdu. Kitais žodžiais tariant, užtikrinant, kad aukščiausios vadovybės pranešimai pasiektų darbuotojus. Tai gana paprasta popieriuje, tačiau labai sudėtinga realybėje. Dažnai įmonės vadovybei žinomi tikslai ir veiklos kryptys yra visiškai nežinomos gamyklos darbuotojams. Kaip padidinate savo darbuotojų lojalumą, jei jie nieko nežino apie strateginius įmonės sprendimus?
Įmonėje vykstantys pokyčiai įtakoja darbuotojų elgesį. Dėl komunikacijos trūkumo įmonės prastai dalijasi informacija ir tai sukelia problemų. Remiantis tyrimo duomenimis, prasta komunikacija vykstant pokyčiams 42 procentais padidina nepageidaujamo elgesio tikimybę.
Skaitmeniniai ekranai gali padėti veiksmingai išvengti šios problemos. Jie patraukia žmonių dėmesį ir pateikia pranešimus realiu laiku (net automatiškai). Taigi, ši technologija suteikia paprastą komunikacijos „iš viršaus į apačią“ galimybę, perduodant svarbią verslo informaciją:
- Tikslus;
- Procedūrų paaiškinimą;
- Projektų pažangos ataskaitas;
- Pokyčių priežastis.
Trumpai tariant, skaitmeniniai ekranai skatina bendradarbiavimo kultūros atsiradimą. Mes dalijamės informacija ir pritaikome ją taip, kad visi dirbtų dėl vieno tikslo.
4 – Įsiklausykite į savo darbuotojus
Ką tik išsiaiškinome, kaip skaitmeniniai ekranai pagerina komunikaciją „iš viršaus į apačią“ įmonės viduje. Tai supaprastina darbuotojų komunikaciją „į viršų“. Siekiant padidinti darbuotojų lojalumą, jų vadovai turi juos girdėti. Dar daugiau, darbuotojai nori žinoti, kad jų nuomonė yra svarbi ir į ją yra atsižvelgiama priimant sprendimus. Pateikiame kelis klausimų pavyzdžius, kuriuos darbdavys gali užduoti savo darbuotojams:
- Ar sutinkate su nauja praktika?
- Ar norėtumėte pasinaudoti šiais mokymais?
- Ar turite idėjų dėl naujų produktų?
- Kokias taikytumėte naujoves mūsų siūlomai paslaugai?
- Ar esate patenkinti darbo priemonėmis?
Nepakanka tik užduoti šiuos klausimus – darbuotojai taip pat turi žinoti, kam siųsti atsakymus (vardą, pavardę, kontaktinius duomenis, titulą). Šiaip ar taip, darbuotojai iš arti mato tai, kas vyksta, todėl turime skatinti juos imtis veiksmų ir bendrauti su administracija. Domėkitės savo darbuotojais, jų interesais, idėjomis ar problemomis. Mainais jie domėsis jūsų verslo sėkme.
Skaitmeniniai ekranai suteikia darbuotojams galimybės bendrauti netiesiogiai. Iš kitos pusės, jie leidžia parodyti darbuotojams, kas yra svarbu organizacijos sėkmei. 39% darbuotojų nesijaučia vertinami. Parodykite, kad jie yra svarbūs.
Trumpai tariant, skaitmeniniai ekranai pagerina abipusę komunikaciją, o ši savo ruožtu sustiprina kolektyvinį intelektą.
Pateikiame konkretų mūsų kliento „Unifor“ pavyzdį, kuris gali būti rodomas ekrane.
5 – Kartokite, kartokite, kartokite
Vidaus komunikacijoje nėra jokių paslapčių. Dažnai, siekiant, kad pranešimas būtų suprastas, jį reikia pakartoti. Vieno šimto darbuotojų įmonėje informacijos aiškinimui vidutiniškai skiriama 17 valandų per savaitę. Tai reiškia šimtus tūkstančių dolerių per metus.
Jūs skaitėte šį straipsnį kelias minutes, bet rytoj pamiršite apie jį. Norint gerai suprasti pranešimą, jis turi būti pakartojamas.
Lyginant su kitomis terpėmis, skaitmeniniai ekranai leidžia jums paprastai, veiksmingai ir nebrangiai pakartoti pranešimus:
- Kuriais teigiamai įvertinami darbuotojai;
- Apie tikslus;
- Apie darbuotojų darbo svarbą;
- Priklausomybės jausmą skatinančius pranešimus.
Jums nereikalingas prižiūrėtojas, nuolat kartojantis tuos pačius dalykus. Tai terpė, kuri yra daug veiksmingesnė, nei tradiciniai plakatai, pranešimų lentos ar vidaus leidiniai, nes ji yra dinamiškesnė ir vizualiai patrauklesnė.
Galų gale, ši naujovė yra jūsų galimybė veiksmingai bendrauti su savo darbuotojais ir padidinti jų lojalumą.