Šiandien, XXI-ame amžiuje, žmogus išgyvena tai, ką mes vadiname ketvirtąja pramonine revoliucija. Skaitmeninimas turi didžiulį poveikį kiekvienam gyvenimo aspektui. Verslas – vienas iš jų.
Viena didesnių mažmeninės prekybos technologijų paroda – „EuroCIS“. Renginys apima įvairias mažmeninės prekybos sritis. Parodoje pateikiama daugybė technologinių sprendimų. Čia galima susipažinti su visomis ateities tendencijomis, palengvinančiomis įvairius kasdienisu darbus. Daugybė „Hansab“ įmonės partnerių parodoje pristatė pasaulyje šiuo metu naudojamus ir į ateitį orientuotus sprendimus.
Vienas pagrindinių šiais metais parodos akcentų mums buvo elektroninės kainų lentelės. Viena aktualiausių šių metų tendencijų iš „SES-imagotag“ – naujausia elektroninių kainų lentelių karta „Vusion“.
Pagrindinės šių metų „EuroCIS 2018“ temos:
- Omnichannel“ valdymas
- Robotika
- Verslo duomenų analizė
- Mokėjimo sistemos
- Grynųjų pinigų valdymas
- Daiktų internetas (IoT)
- Elektroninė prekyba / el. verslo sprendimai
- ERP / tiekimo grandinės valdymas
- Skaitmeninis marketingas / skaitmeniniai ženklai
- Darbo jėgos valdymas
- Žalos prevencija
- Produkto sauga
- Svėrimo technologijos
„EuroCIS 2018 labai aiškiai parodė, kad informacinės technologijos neabejotinai tapo lemiamu mažmeninės prekybos sėkmės faktoriumi. Paroda suteikia galimybę pademonstruoti inovatyvius verslo modelius ir atveria naujas galimybes ieškoti pirkėjų“ – komentavo Michael Gerling, „EHI Retail Institute“ generalinis direktorius. „EuroCIS“ paroda vis labiau tampa prekybos muge, kurioje apsilanko ne tik IT ir apsaugos technologijų sprendimų priėmėjai, bet ir darbuotojai, atsakingi už rinkodarą, plėtrą, parduotuvių dizainą ar logistiką, kad grįžus iš parodos įmonėse parengtų atsinaujinimo investavimo sprendimus. Taigi „EuroCIS“ paroda įgauna vis daugiau spalvų ir susidomėjusiųjų iš įvairių sričių.