Naujoje Telia būstinėje, Taline, Hansab pristatė inovatyviausią eilių valdymo sistemą, susietą su informaciniu humanoidu Pepper. Klientui, atėjus į Telia saloną, humanoidas suteikia pagalbą, naudojantis registracijos sistema.
Humanoidinis informacinis terminalas Pepper ne tik pasitinka svečius Telia salonuose, bet ir padeda jiems atlikti registraciją bei pakviečia lankytoją atėjus jo eilei. Netolimoje ateityje humanoidas Pepper gebės suteikti klientams informaciją apie Telia teikiamus produktus ir paslaugas.
Hansab Grupės Inovacijų vadovo Priit Ivanov nuomone, humanoidas Pepper yra unikalus įrenginys Baltijos šalyse: „Su kiekviena diena robotikos mūsų kasdieniniame gyvenime tik daugėja. Hansab išsikėlė tikslą išplėtoti robotiką Baltijos šalių rinkai. Šiandien mes didžiausią dėmesį skiriame mūsų klientų patirtims, o humanoidas Pepper yra vienas pirmųjų žingsnių tikslo pasiekimo link. Tokio tipo sprendimai ir įrenginiai tam tikrus verslo procesus paverčia daug efektyvesniais“.
Priit Ivanov nuomone, humanoidinis informacinis teminalas nėra skirtas užimti žmogiškuosius išteklius. „Robotikos pagalba žmonės galės daugiau dėmesio skirti sudėtingoms užduotims įgyvendinti“ – mintimis dalinosi P.Ivanov.
Estijos Telia padalinio pardavimų vadovė Katre Liiberg pridūrė, kad humanoidą Pepper greitu metu bus galima sutikti skirtinguose Telia salonuose, kuriuose jis bendraus su klientais ir bus pilnai atsakingas už jų registraciją.
Humanoidas Pepper, pagamintas „Softbank Robotics“ kompanijos, yra pirmasis robotas, galintis atpažinti žmogaus emocijas ir kalbėjimo manieras. Pagrindinės roboto funkcijos yra administravimas biuruose, pagalba klientams parduotuvėse apie jiems aktualius produktus, registracijos skrydžiams oro uostuose, eilių valdymas ir klientų linksminimas. „Softbank Robotics“ jau pardavė 10 000 humanoidinių robotų Pepper daugiau nei 2 000 kompanijų.