Verslo centre „Evolution Office system“ „Hansab“ įrengė interaktyvų piloną
Vilniaus „Evolution Office system“ verslo centre (Ukmergės g.), „Hansab“ įrengė unikalų reklaminį piloną su integruotu LED ekranu.
Šis sprendimas – tai papildoma vertė verslo centro nuomininkams, nes jie galės paprastai ir patogiai reklamuotis, o interaktyvus LED ekranas natūraliai trauks pravažiuojančių vairuotojų dėmesį.
„Pilonas su LED ekranu, kuris puikiai matomas iš judrios Ukmergės gatvės, leidžia pasiūlyti mūsų klientams reklamos paslaugas pilono LED ekrane – to mūsų nuomininkai laukė jau ilgai“, - teigė „Evolution Office system“ vadovas Rimas Vezbergas.
LED technologijos įdiegimas į piloną pasirinktas neatsitiktinai – ypatingai ryškus, net 5000 cd/m2 ryškumo (filmams žiūrėti įprastai rekomenduojama nuo 400 cd/m2) ekranas užtikrina matomumą ne tik tamsiu, bet ir šviesiu paros metu, esant saulėtai dienai.
Be to, 4,6 m2 plotą užimantis ekranas yra atsparus šalčiui, drėgmei ir dulkėms, todėl transliuojama reklama pastebima bet kuriuo metų laiku verslo centro lankytojams ir pro šalį pravažiuojantiems ar transporto spūstyse stovinčių automobilių vairuotojams.
„Šis ekranas Lietuvoje neturi analogų. Renkantis tarp įvairių alternatyvų – tai buvo techniškai pranašiausias sprendimas, kadangi ekranui gaminti naudojami aukštos kokybės, naujos kartos lengvi ir ploni 5 centimetrų LED moduliai“, – tikino D. Stukas.
„Hansab“ konsultavo klientą projektuojant patį LED piloną, kad jis būtų tinkamas integruoti ekraną, ir pasiūlė ekrano turinio valdymo sprendimą, skirtą administruoti reklaminį turinį ekrane.
„Parinktas ekrano sprendimas patogus ir reklamos transliuotojui, nes įdiegta valdymo programinė įranga leidžia informaciją bei reklamą administruoti nuotoliniu būdu. Be to, profilaktiškai patikrinti jį galima iš priekio – tai supaprastina instaliaciją ir aptarnavimą“, – teigia „Hansab“ prekybos direktorius Irmantas Bankauskas.
Atsižvelgdami į klientų poreikius, „Hansab“ pateikia individualias rekomendacijas, o LED ekranus gali įrengti tiek lauko erdvėje, tiek patalpose.
Lietuvoje veikiančios verslo įmonės savo kasdienėje veikloje taiko vis daugiau modernių sprendimų. Vienas jų – vadinamasis digital signage: interaktyvūs ekranai ir vaizdo (video) sienos. Siekiant efektyvesnės vidinės komunikacijos tarptautinės informacinių technologijų paslaugų bendrovės „Computer Sciences Corporation“ (CSC) biure Vilniuje įdiegti interaktyvūs ekranai.
Juos galima pritaikyti dvejopai: išorinei arba vidinei komunikacijai. Pirmuoju atveju tokie ekranai naudojami pasiekti savo esamus ir potencialius klientus: per pastaruosius metus Lietuvoje veikiančiose prekybos centruose, parduotuvėse, kino teatruose, viešbučiuose, baruose, bankuose, universitetuose, viešajame transporte digital signage ekranų pastebimai padaugėjo.
Antruoju atveju digital signage ekranai naudojami įmonių (paprastai didesnių) biuruose operatyviai ir patraukliai vidinei komunikacijai su darbuotojais.
Tiek pirmuoju, tiek antruoju atveju interaktyvius ekranus ir vaizdo sienas įmonės renkasi norėdamos patraukliau, nauju būdu pateikti informaciją apie prekes ar paslaugas, atkreipti savo klientų ir lankytojų dėmesį, perduoti reikiamas žinias įmonės viduje. Ekranų sistemas jau pasirinkusių įmonių teigimu, sistemos padeda skatinti pardavimus sprendimo priėmimo vietoje, stiprina prekės ženklą ir jo atsimenamumą, leidžia išsiskirti iš kitų, o klientams kuria naujus potyrius.
Vienas iš naujausių Lietuvoje įgyvendintų digital signage vidinės komunikacijos pavyzdžių – tarptautinės informacinių technologijų paslaugų bendrovės „Computer Sciences Corporation“ (CSC) biure Vilniuje. 2008 metų kovą Lietuvoje įsteigtas kompanijos IT paslaugų padalinys Lietuvoje per penkerius metus sparčiai išsiplėtė: jame šiuo metu dirba 285 darbuotojai, teikiantys paslaugas visą parą, kiekvieną savaitės ir metų dieną. Jie dirba per kelis aukštus, tad labai svarbu, kad visus šiuos darbuotojus laiku pasiektų reikiamos žinios, informacija apie įmonės viduje vykstančius procesus ir kt. Siekdami tai išspręsti moderniu ir efektyviu būdu CSC atstovai liepą pradėjo naudotis digital signage sistema.
„Su mumis CSC atstovai susisiekė šių metų pradžioje. Kompanija sparčiai augo, tad jai reikėjo efektyvaus komunikacijos įrankio, kuriuo būtų galima pasiekti visus savo darbuotojus. Įvertinę CSC biuro erdves, jų dydį, įdiegėme digital signage ekranų sistemą. Ši sistema ir jai priklausantys ekranai programinės įrangos pagalba valdomi centralizuotai. Per juos pateikti reikiamą informaciją CSC atstovai gali patys, be jokios papildomos IT žmonių pagalbos. Tai iš tiesų labai paprastas ir patogus įrankis“, – komentuoja „Hansab“ pardavimų projektų vadovas Dovydas Stukas.
Patogu tai, kad modernios ekranų sistemos gali rodyti įvairaus formato turinį – paveikslėlius, vaizdo įrašus, interneto svetaines, vaizdo transliacijas internetu, RSS, QR kodus ir kt. Turinys įkeliamas, grojaraščiai ar tvarkaraščiai sudaromi „drag & drop“ principu.
CSC Komunikacijos vadovė Ingrida Bartkienė teigia, kad bendrovės darbuotojų skaičiui nuolat augant, efektyvi vidinė komunikacija tampa vis svarbesnė.
„Komunikacijoje ypač svarbu greitis ir turinys, o vizualinė išraiška tik prideda pliusų norit perteikti žinią dažnai skubantiems ar smarkiai užsiėmusiems darbuotojams. Gyvenant skaitmeniniame amžiuje, vien tik elektroninio pašto ar plakatų jau nebeužtenka, reikia žengti kartu koja kojon su technologijomis (tuo labiau, kad mes patys esame inovatyvi IT kompanija). Visa tai - integruotos komunikacijos dalis "CSC Baltic" organizacijoje“, - sakė I. Bartkienė.
Bendrovės atstovės teigimu, CSC digital signage ekranus naudos vidinės ir korporatyvinės informacijos sklaidai.
„Visos aktualios žinios darbuotojus turi pasiekti čia ir dabar, skirtingose darbo vietose išsibarsčiusius kolegas. Žinoma, nevengsime ir marketinginių CSC žinučių, bet tai daugiau atliks pažintinį vaidmenį į "CSC Baltic" užsukantiems mūsų svečiams ar draugams“, - teigė I. Bartkienė.
CSC padalinyje Lietuvoje "CSC Baltic" šiuo metu dirba apie 340 darbuotojų, kai visame pasaulyje CSC veikia 70-yje šalių, o iš viso dirba 80,000 profesionalų.