Vilniuje duris atvėrė pirmasis co-living tipo studentų bendrabutis, čia įdiegta „Entringo Parking„ automobilių stovėjimo aikštelės sistema.
2023.03.14
Vilnius
Stovėjimo aikštelės valdymas yra susietas su centriniu serveriu, o įdiegta lokali duomenų bazė užtikrina sklandų sistemos veikimą net ir be interneto ryšio.
Šis sprendimas buvo priimtas siekiant sureguliuoti intensyvų automobilių srautą ir užtikrinti laisvas vietas stovėjimo aikštelėje nuolatiniams bei trumpalaikiams klientams. Už automobilio stovėjimą galima susimokėti „UniPark“ mobiliąja programėle.
Stovėjimo aikštelę stebi naujos kartos kameros, kurios lengvai ir greitai nuskaito net ir vardinius bei įvairių šalių automobilių valstybinius numerius.
Šviesiu paros metu kameros mato spalvotą vaizdą (palengvina darbą aptarnavimo specialistams). Su kameromis susieta programinė įranga fiksuoja automobilių kiekį ir apskaičiuoja stovėjimo aikštelėje praleistą jų laiką.
Prie aikštelės įvažiavimo įrengti palydos ekranai suteikia vairuotojui visą būtiniausią informaciją. Dideliame palydos terminalo ekrane vairuotojas mato kamerų fiksuojamą savo automobilio vaizdą, kuris padeda tada, kai reikia pakoreguoti automobilio poziciją arba nesimato valstybinių numerių (pvz. automobilis apsnigtas, nešvarus ir kt.).
Tokio tipo aikštelėse nebereikia kontrolieriaus paslaugų – sistema yra susieta su mobiliaja programėle, kuria klientai gali lengvai, patogiai ir greitai atsiskaityti už paslaugą. Taip pat nebereikia ir parkavimo bilietėlių, o tai skatina tvarumo kultūrą.
Šią aikštelę administruoja „uniPark“ – lyderiaujantis automobilių stovėjimo aikštelių operatorius Lietuvoje. Jos klientų aptarnavimo bei technikų komanda veikia 24/7, o tai reiškia, kad parkavimo sistema yra aktyviai prižiūrima ir efektyviai veikia.
Bendrabučio statybų ir įrengimo metu, daug dėmesio skirta interjerui, todėl solidus „Entringo“ parkavimo sprendimo dizainas puikiai atliepia bendrą kontekstą.
Esame laimingi galėdami pristatyti dar vieną „Hansab“ ir partnerių įgyvendintą projektą. Šis sprendimas taupo klientų laiką ir pinigus, o kasdienius procesus daro paprastesnius bei greitesnius.