VoCoVo – inovatyvus komunikacijos sprendimas

Visuotinė skaitmenizacija ir su ja susijusių technologijų vystymasis kelia iššūkius mažmenos bei didmenos sektoriuose, tačiau taip pat siūlo ir inovatyvius sprendimo būdus. Vienas jų – VoCoVo, visame pasaulyje pripažintas inovatyvus komunikacijos sprendimų tiekėjas mažmeninės prekybos atstovams. Naudojamas komandose didina parduotuvės darbuotojų našumą bei įgalina klientą realiu laiku pranešti apie reikalingą pagalbą ar konsultaciją.

VoCoVo produktas sukurtas ir suprojektuotas naudojant DECT technologiją, kuri apima daugiau ryšio įrenginių nei tik ausines – salėje įrengti iškvietimo terminalai klientams bei kasos komunikacijos terminalai – visi apjungti bevieliu ryšiu. Papildomi VoCoVo įrenginiai, tokie kaip išmanieji telefonai ar planšetiniai kompiuteriai leidžia išplėsti komunikaciją įmonės mastu ir už jos ribų – į sandėlius, centrinę būstinę ar kitur. 

Šio sprendimo naudojimas – paprastas ir nereikalaujantis specialių mokymų: paspauskite mygtuką ant ausinės, kalbėkite ir visa komanda jus girdės.

Klientui paspaudus iškvietimo mygtuką terminale, visi skyriuje dirbantys konsultantai informuojami apie laukiantį klientą. Į pagalbą einantis konsultantas apie tai gali pranešti kolegoms bei informuoti patį klientą, kad netrukus ateis. 

VoCoVo padidins parduotuvės efektyvumą šiais būdais:

  • Darbuotojai gali atlikti daugiau darbų, kadangi komunikuojant su kolegomis nėra užimamos rankos telefonu ar kitu komunikacijos įrankiu. 
  • Aptarnaujant klientą salėje, parduotuvės darbuotojas gali greičiau padėti bei suteikti tikslesnę informaciją klientui, todėl aptarnavimas tampa efektyvesnis ir salė gali būti prižiūrima mažesnio darbuotojų skaičiaus.
  • Parduotuvės vadovai gali greitai atrasti darbuotojus, koordinuoti komandas ir efektyviai reaguoti į prie kasos susidariusias eiles. 
  • Specializuota funkcija „skambučio peradresavimas“ leidžia darbuotojams atidaryti ir uždaryti kasas naudojant ausines bei pranešti apie pasikeitimus parduotuvėje. Šios funkcijos pagalba klientų aptarnavimas tampa efektyvesnis ir greitesnis.  
  • Naudojantis tiesioginėmis komunikacijos linijomis naujo personalo apmokymas tampa greitesnis, kadangi naujas darbuotojas bet kuriuo metu gali užduoti komandos nariams klausimus ir gauti atsakymus.
  • API pagalba į VoCoVo komunikacijos sprendimą galimą integruoti įvairius trečiuosius įrenginius, pavyzdžiui, kepimo krosnis, indaploves ir kt. Kuomet parduotuvėje esančiose kepimo krosnyse kepa višta, mėsa ar bandelės, ne visada šalia jų yra darbuotojai, kurie matytų, kada kepimas yra baigtas. VoCoVo ir API pagalba, darbuotojai ausinėse išgirsta pypsėjimą ir pranešimą, kad patiekalų kepimas yra baigtas.

 

Mantas Budraitis
Mažmeninės prekybos sprendimų vadovas
Mob.: +370 644 55557
E. paštas: mantas.budraitis@hansab.lt

Atgal