Mūsų veiklos pagrindas – teikti geriausius įrankius ir sprendimus, kurie padeda sujungti žmones su paslaugomis. Dėl COVID-19 protrūkio visi susiduriame su naujais iššūkiais kasdieniame gyvenime. Svarbiomis gyvenimo taisyklėmis tapo socialinis atstumas ir kruopšti rankų higiena. Niekas nežino, kaip ilgi tai tęsis. Tačiau esame tikri, kad žmonėms ir toliau reikės paslaugų.
Mobilusis bilietas yra naršyklės sprendimas, todėl juo gali naudotis visi, turintys išmanųjį telefoną. Gauti mobilųjį bilietą taip pat paprasta, kaip ir nuskaityti QR kodą. Pritvirtinę QR kodą prie įėjimo suteiksite galimybę lankytojams paimti bilietus net neįėjus į patalpas. Tada lankytojai gali laukti, pavyzdžiui, savo automobilyje, patogiai stebėdami eilės eigą. Taip lankytojai žino, kada artėja jo bilieto numeris, ir tik tada eiti į laukimo zoną.
Lankytojai, kurie užsiregistruoja naudodamiesi „Concierge“ sistema, gali nurodyti mobiliojo telefono numerį, kad jie gautų trumpąją žinutę su nuoroda į mobilųjį bilietą.
Išmanioji vizitų planavimo sistema geresnei klientų patirčiai ir efektyvumui užtikrinti
„Hansab“ debesijos vizitų planavimas suteikia jūsų klientams galimybę rezervuoti daugiau nei vieną susitikimą. Jie gali pasirinkti susitikimą su konkrečiu darbuotoju konkrečioje posėdžių salėje, įskaitant bet kokią susitikimui reikalingą įrangą.
Suteikite saugesnę apsipirkimo patirtį sumažindami minias ir eiles, naudodami virtualius eilių sudarymo sprendimus
Užsisakykite apsilankymą parduotuvėje
Mažmeninės prekybos planavimo sistema „Qmatic“ – tai paprastas ir patogus būdas klientams tiesiogiai užsakyti jūsų interneto svetainėje apsilankymą parduotuvėje arba prekių atsiėmimą. Svetainėje įdiegta intuityvi sąsaja, todėl klientai gali lengvai rezervuoti, perplanuoti ar atšaukti susitikimus internetu jūsų svetainėje, jiems patogiu laiku ir dieną. Iš anksto užsakyti susitikimai klientams yra patogesni, sutrumpėja laukimo laikas ir užtikrinama geresnė bei saugesnė klientų patirtis.
Jums reikia sistemos sklandžiam eilių valdymui ar patikimos daugiakanalės klientų kelionių valdymo platformos?
Pasirūpinkite savo lankytojais dar prieš jiems atvykstant – naudodami „Orchestra 7“ galima rezervuoti susitikimus internetu ir gauti mobiliuosius bilietus. Savo patalpose galite leisti klientams užsiregistruoti savitarnos terminale, registratūroje arba pasiūlyti abu būdus ir leisti lankytojams patiems nuspręsti, kuriuo iš jų naudotis. Galiausiai, po apsilankymo per „Orchestra 7“ galima susisiekti su klientais ir paprašyti jų atsiliepimų, kad galėtumėte daugiau sužinoti ir palaikyti ryšį su lankytojais.
Rinkitės duomenis, kurie geriausiai suteikia jums galimybę išlikti veržliems. Nuo tikralaikės analizės iki istorinių įžvalgų – pritaikykite informacinius skydelius, kad jie kuo veiksmingiau paveiktų jūsų dabartinę veiklą. Standartinės ataskaitos – automatizuotose ataskaitose pateikiami svarbiausi verslo rodikliai, tendencijos ir išimtys. Pasirinktinės ataskaitos – pritaikykite analitines ataskaitas, kad gautumėte verslui reikalingų įžvalgų ir informacijos. Informacinis skydelis – realiuoju laiku peržiūrėkite naudingą, veiksmingą informaciją apie tai, kaip gerai veikia jūsų operacijos.
Tai reiškia, kad galime jums pasiūlyti bet ką – nuo pradinio lygio išmaniosios eilių sudarymo sistemos iki pažangių sprendimų, skirtų sudėtingam eilių valdymui. Arba klientų patirties valdymui, kaip jį vadiname pastaruoju atveju.
Ką iš tikrųjų turime omenyje, kalbėdami apie eilių sudarymo sistemą? Iš esmės tipiškas sprendimas – atvykstate, gaunate bilietą ir stebite ekraną. Kai ateis jūsų eilė, einate prie priskirto aptarnavimo langelio.